EPS objasnio kako možete proveriti i platiti račune za struju za oktobar

Ostavite komentar


  1. Veliki nedostatak novog portala je taj što više nećemo moći da prvog u mesecu šaljemo stanje brojila kao što je to moglo preko prethodnog portala i to je veliki minus.

  2. Meni nije uspelo da dobijem yvid u račun jer kad ukucam jmbg koji se traži kaže netačni podaci. U čemu je problem? Može li prisrup da bude lakši gospodo prigraneru???

  3. Ja pokušala da se registrujem, izbacuje grešku “ ne poklapa se jmbg sa brojem brojila“.. Biće da neko želi da plaća moj račun

  4. Ima nedostataka a ima i viška. Uspeli su da centralizuju EPS i onda odvojili Ed i to im je opravdanje što ne može da se prijavi stanje brojila. Sajt elektro Vojvodine je bio malte ne savršen. Ugurali su da se plaća provizija i na plaćanje karticama što je sa gledišta zakona vrlo problematično. I to 27,88 što ni banke nemaju. Isplati se platiti preko e ili m banke. Provizije su manje od ,30-50%. To je tek uterivanje para nekom od vlasti u džep. Mogli su da se ugledaju na Telekom i mobilne operatere gde se provizija ne plaća na
    platne kartice. I višak su oni silni grafikoni koji ne služe ničemu osim da zadive one koji vole šareno.

  5. Ne kažete da je uvedena provizivija za plaćanje, bilo karticama, bilo skenom od 28,77rsd, što je doduše manje od Infostana Bgd gde je 50rsd, kako kažu bankarska naknada, iako nisu banka. Umesto da javna preduzeća poboljšaju uslugu korisnicima, malo im je para, pa žele na ovome da zarade.

  6. Ako nemate potpisan ugovor sa EPS za snabdevanje el.energijom saj vas neće prepoznati i javljaće neslaganje podataka sa bazom.
    Stari sajt je bio dobar,pregledan dok su novi zatrpali dijagramima ko novogodišnja jelka.
    Da li su novi sajt kupili ili ga je IT sektor EPSa napravio?

  7. KAD ISPLATE PENZIJE NA KUĆNU ADRESU TAD ĆE DA DOBIJU I PARE.. A POŠTO JE TRENUTNO ŠTRAJK.. NEMA NI RAČUNI

  8. Da bi nekome platili račun taj mora prvo da vam ga ispostavi .Nema računa -nema ni obaveze

  9. Na android uređajima ne može da se vidi PDF. Nadam se da će vrsni programeri to da isprave vrlo brzo. Hmm

  10. @Masinac ako si tako dobar u struci ko sa savetima onda je jasno zadto smo tu gde smo.Pozaposljavili „strucnjake“po partijskoj liniji pa je rezultat tu.
    Isto se desilo i sa Erste bankom nemozes da vidis sta si uplatio na pocetku godine vec moras u banku pa onda da oni traze izvestaj iz Novogsada pa dodji sutra po izvestaj ,a pre si mogo da vidis izvestaje za nekoliko godina unazad znaci ako je neka transakcija sporna a platio si je Online nemas racun a nemas ni izvestaj da dokazes da si platio racun vec moras u banku pa stace ti onda Online banking?,sve za „naprednu“ Srbiju.

  11. @ Luka „Da bi nekome platili račun taj mora prvo da vam ga ispostavi .Nema računa -nema ni obaveze.“
    U poreskoj upravi se dosetili vam ne ispostave račun, nego plaćate akontaciju, a račun dobijete tek u drugoj polovini godine. Nekada smo dobijali račun početkom godine, pa smo dobijali i uplatnice sa iznosom koji treba da uplatimo. Sada postoje i računari, ali očigledno i lenštine, kojima je lakše da posao ostave obveznicima. Svaka čast.

  12. Placam racune preko 25 godina i nemogu da unesem taj broj racuna, A ONI KAZU MORAS DA DODJES KOD NAS IAKO PISE MOZES I TELEFONOM. Interesantno, da racuni dodju na kucnu adresu PRE NEGO SU DOSTUPNI NA PORTALU. Mora da im je softver radila firma bata nase premijerke, a PLUS AKO HOCETE DA PLATITE RACUNE ONLINE MORA I PROVIZIJA DA SE PLATI

  13. Кога они праве лудим ? Покушао сам неколико пута да се улогујем и … нешто од овце. Стално ми је одговарало да мој и мејл (који је проверено у функцији, уредно примам/шаљем пошту) није у функцији.
    Толико су неспособни и смотани да не умеју да узму паре које им се нуде. Шта би било кад би требало да зараде паре ?

  14. Ja stvarno ne razumem, ta opcija uvid u racun je postojala i u nazad, registrovan korisnik sve ok. Sad su ga samo iskomplikovali da na kraju ja opet moram da se registrujem ali bezuspešno.. Tuga!

  15. Meni uspelo iz prve. Znači mi jer ne moram da čekam dvadeset i neki u mesecu da bih znala koliko ću platiti struju, i ne znam sa koliko para raspolažem do novog primanja.. Platila sam račun, ali preko moje banke i odštampala ga. Mada on postoji u evidenciji banke.

  16. Danas jedva skinuo racune sa tog portala. Stari je radio perfektno i ružnk izgledao, a ovaj izgleda kul ali ne radi. Nadam se da niste za njega platili 10 miliona evra.

  17. Najveća glupost, osoba na kojoj se vodi brojilo na primer moj deda ili otac nemaju pojma šta je imejl adresa, šta znači napraviti nalog a kamoli da daju pare za nešto u šta se ne razumeju. Smatram da je to čisto maltretiranje ljudi.

  18. Ja sam uspela odmah ali ja inace sve racune placam on-line preko Postanske stedionice gde je inace provizija 10 dinara. Tako da sam i sad samo zabelezila sumu koju bi trebalo da platim i platila kao i do sada. Bezobrazluk je da uzimaju skoro tri puta vecu proviziju.

  19. Na starom portalu sam bez problema imao uvid u račun i to nekoliko godina unazad. Sada PONOVO moram da se registrujem. Znači ne znaju da exportuju podatke sa starog portala. Kada pokušam da unesem račun „podaci se ne slažu“. Isti podaci koji su, ponavljam, godinama bili validni na starom portalu. Znači, zabrljali su i bazu. Ko im je radio program? „Mali iz komšiluka koji se razume u te kompjutere“?

  20. Moje pitanje je ,šta ćemo da radimo sa penzionerima i osobama van velikih gradova koji nemaju internet,mobilni telefon ,i kako će oni da očitaju svoj račun.bruka i sramota za sve državne institucije koje nisu dostavile račune.Ne zanima me kako ,to je njihov posao.

  21. Kakav bre uvid u racun,tu nista nije kako iz epsa prucaju.Lepo otvorio taj sajt i vidim ima samo jedno merno mesto a imam dva brojila i uredno potpisan ugovor.Za drugo brojilo u rublici ugovori pise da je neakrivan i nema racun.Reklamirao i sluzba iz Bgd,poslala kopiji racuna koja nema blage veze samnom i ugovorom.Opet reklamiram i dobijem info da ce pitanjel proslediti kolegi koji je pravio ugovor.Mozda bi da provere u porodilistu gde sam se rodio?Sve sam lepo kompletirao uz zahtev za ugovor sto su trazili i trazio kopiju.Savetujem svima da provere sve napredne funkcije novog sajta moj racun.Mozda ima na tim poslovima neki „padobranac“,medju eps pravnom sluzbom?

  22. Počeli su da nsplaćuju uvid u račun 30 dinara po korisniku.
    Znači 122000 korisnika puta 30 dinara = lepa cifra za nešto što je do sada bilo bespkatno.
    SRAMOTA

  23. Trebalo bi da ukinu proviziju,jer sve sami potrošači odrade:nema šalterskog službenika.Uvezali su ED broj sa potpisnikom Ugovora o isporuci el.energije,što nije dobro urađeno,podaci o broju brojila i ED broj su bili dovoljni za korespodenciju.

  24. Registrovana sam, vidim sve račune sem oktobarskog sa prošlim izgledom nije bilo problema

  25. I tako ih ima prepuno zaposle ih u Epsu. Neka krenu i podele racune pa ce om biti placeno. Penzosi nemaju imejl adrese.

  26. I tako ih ima prepuno zaposlenih u Epsu. Neka krenu i podele racune pa ce im biti placeno. Penzosi nemaju imejl adrese.

  27. Vas uvd u račun tako je skockan da i vama a kamoli potrošačima nije jasan niti čitak, ni vidljiv.

  28. Ovi clepci u Nišu još uvek ne funkcionišu,tako da džabe gledate koliki vam je račun,a pre im to nije radilo,pre stigne poštar 15-og u mesecu nego njihov elektronski račun.

  29. Gledao svojim očima…čovek povećao potrošnju 12 posto,u odnosu na oktobar’ 22 a dobio popust za ravnomernu potrošnju 800din

  30. dosad sam plaćao račune uvek ranije, po uvidu na starom portalu, ovaj novi me ne prepoznaje.
    Od sada vam plaćam zadnjeg dana i to po manjoj proviziji

  31. Svi vi koji kritikujete EPS ili ODS, potpuno ste u pravu. Vaša iskustva sa e-računima je samo deo onoga što se stvarno dešava u ovom gigantu,koji je potpuno unižen i rasparčan. Naši gradjani nemaju pojma šta se ovde radi, a da vam ne pričam o uvodjenju novog softvera-SAP,koji košta milione i milione evra,a komplikovan je do zla boga. Glavno da je skupo,da se nečiji džepovi napune. Sve ovo se radi da bi se ovaj gigant pripremio za prodaju. Ukratko,na delu je javna pljačka, a ceh plaćate vi i mi, sitna boranija zaposlena u…ne znam više ni kako se zovemo…EPS, ODS…

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.