Uvode se pravila za vozače električnih trotineta: Zabranjene slušalice, obavezni kaciga i prsluk

Ostavite komentar


  1. U Nemackoj na svakom koraku imate trotinete koje je grad postavio samo platis i vozis se, ne vidoh na trotinete kacige i prsluke, vec kad zuris negde sednes prevezes se i ostavis gde god hoces, dodje drugi sedne i vozi u drugom pravcu.

  2. Madrid sve sa stotinama km odvojenih staza limitirao brzinu na 25km na sat, a ovde može 50?????????????????

  3. Sreća u mom kraju ih nema. Da ih ima, verovatno bih nekog već zbrisao autom! Ne zato što sam neiskusan i bahat vozač, nego što su krajnja opasnost u saobraćaju! Više puta mi se događalo da naglo zakočim pri skretanju na raskrsnici sa semaforom, gde je i pešacima upaljeno zeleno svetlo! Avaj! Ali nema biciklističke staze, a pojedini biciklisti se ponašaju bahato, i jurnu preko pepačkog sve sa slušalicama na ušima, ne gledajući na vozila i druge učesnike u saobraćaju! Oni su carevi, jer imaju zeleno svetlo! Odjednom se stvore ispred auta! Prosto, nemaš vremena da ih uočiš! U pitanju su delovi sekunde!!!

  4. A zvučna signalizacija NIŠTA!! Pa najviše ljudi strada zato sto nisu ni svesni da je električni objekat pored njih posto su nečujno u saobraćaju a ne zato što nemaju žuti prsluk

  5. U Nemackoj (gde zivim) ovi el. trotineti su jedno veliko zlo. Sluze uglavnom za izivljavanje nezrele i mahom alkoholizirane balavurdije koja ih nakon koristenja ne ostavlja, nego ich bukvalno baca gde stigne. Nasumice bacenim trotinetima blokiraju ne samo biciklisticke staze. Ugrozavaju sebe i okolinu i vec se vode ozbiljni razgovori o njihovoj totalnoj zabrani. Trotineti kao ideja su u redu , nazalost u praksi su opasnost kako za korisnike tako i za druge ucesnike u saobracaju , pocev od pesaka pa nadalje. Civilizacijski i kulturni domet korisnika (jos) ne ide u korak sa savremenom tehnickim mogucnostima. Inace u Parizu su voljom vecine (80%) od nedavno potpuno zabranjeni.

  6. @Ne razumem zašto
    …ti ne umeš da pročitaš vest?
    Dozvoljena vožnja je na ULICAMA gde je maksimalna dozvoljena brzina kretanja motornih vozila ograničena na 50km/h (sto bi značilo po gradu a ne po regionalnim putevima)

    Ograničenje brzine trotineta koje navodiš je volšebno preuzeto od američkih zakona (pošto su oni najažurniji, da ne komentarisemo poledjinu svega toga..) gde su ograničeni na 25 milja/h koliko je i ograničenje na gradskim ulicama

    Što se tiče ograničenja na bicikl. stazi od 35km/h, ko će to da meri? biće radari na stazama za bicikle? a i šta ako te snimi da voziš brže, na koju adresu će da pišu kaznu? ili će da te obori i uhapsi, uzme otiske…..gluposti da ne poveruješ

    Prsluk? ma važi.

    Mene više brine nalepnica? verovatno gledaju kako da uzmu pare? na osnovu čega će on da odredi snagu, hoće da je meri? ili verujemo sta je napisano markerom?

    @Romobil na struju
    …opet ne citate ili teško dopire… U parizu nisu ZABRANJENI. Niko ne moze da ti zabrani, to je protiv osnovnih ljudskih prava. u Parizu je zabranjeno da se rentiraju ali ako imaš svoj, niko ne moze da te spreci. U Beču nema nikakvih problema i sa rentiranjem.

    Vama kojima se ne svidja, trebalo bi zabraniti da se vozite svojim „ljubimcima“ pa da vidite kako je to. Kako se dobro sa trotineta vidi koliko je ko opasan po okolinu za volanom, nemate pojma. I ovako samo sr** pravite, ubićete nekoga i verovatno nećete ni biti svesni da ste baš vi krivi, doćiće vam iz dupeta u glavu kasno kao i obično. U to sam siguran, jer inače ne biste ovako ni komentarisali, zanli bi bolje.
    Iskreno, jedva čekam dan kada će se u BG zabraniti vožnja automobila minimum u krugu dvojke.

  7. @Duki
    udari ga tako kako si naveo i ti ćeš biti kriv. jednostavno je, takav je zakon. ti imas uslovno zeleno i on ima prednost, na tebi je da gledas…ako ti je tesko, mozda nisi za volan? preispitaj se malo

  8. Interesuje me samo ko će dosledno sprovoditi navedene odluke? Da ne bude još jedno mrtvo slovo na papiru. Pitam, onako…

  9. Da li će da im se zabrani vožnja u suprotnom smeru u jednosmernoj ulici i prolazak na crveno? Pošto to redovno rade, kao i biciklisti.

  10. mene udario trotinet na pešačkom ,oprostio bih mu da nije nasrnuo, ovako je završio na ortopediji

  11. Bolestan smo narod. Treba srusiti i vlast i policiju i sve ispocetka izgraditi sa normalnim ljudima na celu…

    A jos pricaju da ce biti zainteresovanih kompanija za iznajmljivanje trotineta sad kad su uvedena jasna pravila, a sta je sa obaveznim kacigama? Jel to covek koji nema trotinet treba da nosi sa sobom ili ce stojati pored trotineta gomila kaciga razlicitih velicina?

    Ubice i biciklizam posle ovoga, ajde za kacigu, ali prsluk da nosim na svaku voznju bicikla nema sanse, a kaznu necu platiti, a posle odlezane zatvorske kazne cu da tuzim drzavu.

  12. „Električni tortineti ne treba da se registruju, ali je za vožnju u saobraćaju na putu, potrebna nalepnica koju će izdavati Agencija za bezbednost saobraćaja“.
    Apsolutno nigde na internetu ne postoji informacija o ovoj nalepnici, dok sama agencija ne odgovara na upit o istoj poslat preko forme na njihovom sajtu.
    Da li mozete da istrazite kako doci do ove nalepnice, bez koje ce se vozaci kaznjavati?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.