Autobuska stanica u Užicu, koju je dvadeset dana u blokadi držala grupa nezadovoljnih radnika užičke Rakete, čiji je vlasnik Miloš Radenković iz Kraljeva, od juče je ponovo otvorena. To je rezultat dogovora između poslovodstva ovog preduzeća i užičkog prevoznika Zlatan rajzen.
Prema tom dogovoru, preduzeću Zlatan rajzen, čiji je vlasnik Užičanin Zlatan Mojsilović, u narednih pet godina ustupljeno je na korišćenje stanice uz mesečnu nadoknadu od 20.

Autobuska stanica u Užicu, koju je dvadeset dana u blokadi držala grupa nezadovoljnih radnika užičke Rakete, čiji je vlasnik Miloš Radenković iz Kraljeva, od juče je ponovo otvorena. To je rezultat dogovora između poslovodstva ovog preduzeća i užičkog prevoznika Zlatan rajzen.
Prema tom dogovoru, preduzeću Zlatan rajzen, čiji je vlasnik Užičanin Zlatan Mojsilović, u narednih pet godina ustupljeno je na korišćenje stanice uz mesečnu nadoknadu od 20.000 dinara i obavezu da preuzme šezdeset radnika Rakete .
„Raketini šalteri su pod hipotekom, pa ću od banke tražiti odobrenje da koristim te šaltere, dok se ne reši spor“, dodao je Mojsilović, koji nije skrivao oduševljenje postignutim poslovnim aranžmanom. On je istakao da pored novoprimeljnih 60 radnika, Za dvadestak radnika koji nigde ne rade, da postoji mogućnost da i njih angažuje, ukoliko bude ostvario profit.
Veroljub Vasiljević, predsednik Samostalnog sindikata u Raketi, kaže da je dobro što je 60 radnika angažovano i što je pronađen kompromis i ističe da su poslednje plate u ovom preduzeću isplaćene za februar 2006. godine, a ostale isplate bile su u minimalnim iznosima preko sindikata, ali bez doprinosa i poreza. I Srđan Milanović, predsednik Sindikata vozača u Reketi, smatra da je dogovor dobar, jer je, kako ocenjuje „važno da radnici počnu ponovo da rade i primaju plate, a koje će biti u iznosu republičkog minimalca uz naknadu za topli obrok“.
S druge strane, Dragan Nedić, koji je u Raketi bio šef saobraćaja, tvrdi da su „sindikalci izigrali poverenje radnika. Dozvolili su da se ovolika stanica, sa osamdeset polazaka autobusa dnevno, a svaki košta 300 dinara, zakupi za samo 20.000 dinara mesečno“, saopštio je razočarani Nedić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari