Večeras odluka o koncesionaru beogradskog Aerodroma

Ostavite komentar


  1. Rekli biste opet on. Ali radio sam u saobraćaju i znam da su aerodromi, autobuske i čak i železničke stanice vrlo profitabilne. Sa 5.300.000 putnika sa plaćenih u proseku 30-tak evra, prihoduje celih 159.000.000 evra i po nekim "Čak" 509.000.000 evra za koncesije će samo od putnika (a gde je tu kargo pa avio kompanije za poletno slete takse, ketering, izdavanje poslovnog prostora na aerodromu, servisiranje, čišćenje i točenje goriva i ne znam šta još za svega tri godine zaraditi te pare a ostalih 22 (dvadeset dve) godine je čist ćar. Sve mi miriše da je ovo isto kao sa kupovinom španskih tramvaja koji su skoro duplo skuplji od npr. modernijih i ekonomičnijih hrvatskih a da ne govorimo o transportu i servisiranju. Makron (uzgred budi rečeno najpoznatija žrtva pedofilije) je postao jača figura od Merkelove pa otud i ovakva koncesija.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Panović, novinar

Mislim da bi bilo krajnje pošteno i odgovorno da se ljudi koji zaista vole Danas učlane u Klub čitalaca Danasa.