Veliki broj korisnika neobavešten i bez prava na žalbu: Mobilni operateri Jetel, A1 i Mts povećali cene svojih usluga

Ostavite komentar


  1. Vest je netačna, mts je o ovome obavestio korisnike putem SMS poruke pre mesec dana

  2. Ovo je lažna vest. Korisnici mts-a su obavešteni putem SMS poruke pre mesec dana

  3. moze info sta je konkretno poskupelo kod mts-a koristim box4 crveni , 5600rsd je ima godinu dana.
    hvala

  4. MTS je baš preterao, svaki mesec viša cena. Box 4 Omorika 12. 6630,dinara

  5. Jel postoji neka institucija ili agencija koja treba da reaguje ili vise ni to nemamo, kako se krsi ugovor meni nije jasno.

  6. Ja sam korisnik SBB gotovo od prvog dana, sa samog početka 2000-tih kad su kablovi razvlačeni sa krova na krov i koristim ga evo više od 20 godina. Da se ne lažemo, ni moj operater me NIKADA, za sve ove godine, nije ni jedan jedini put, obavestio da su cene povećane – samo sam dobio uvećan račun. Pre nego krenete da kritikujete prvo pogledajte u ogledalo …

  7. Prvo zelim da kazem da sam dobio poruku od MTS o poskupljenju usluga sto je u okviru paketa koji imam na jednoj adresi, na drugoj imam SBB jer MTS tamo nema infrastrukturu kako kazu. Medjutim, i jedna i druga kompanija iz meseca u mesec „dodaju po neki dinar“ u vidu poskupljenja na racun bez ikakvog obrazlozenja i tako mesecima. A sada ste se setili da pisete clanak o tome verujem iskljucivo zbog izbora. Kad vec pisete, pisite o svemu, a ne da izostavite u ovom slucaju SBB zato sto ste politicki opredeljeni protiv vlasti. Zaista vredi li vise uopste otvarati sajt „danasa“, sve vise mi deluje da je odgovor „ne“.

  8. A sta je sa onima koji ne dobijaju racun na kucnu adresu!???
    Nisu obavesteni o poskupljenju,prema tome Yettel krsi ugovor,i zato treba da placa penale….

  9. Ovo je lopovska drzava,nema zakona…..bruka sta se radi….narod nema nikakvu zastitu..

  10. Taj talog sto je ostao yettel ,posle slavnog telekoma pa nas navukao da ostanemo tu,toliko drskih i nevaspitanih ljudi nema nigde.Kaze ona meni ,imamo inflaciju,oni mogu ,ti ne mozes,oni snimaju, ti ne snimas,to je more njihovih prava samo ja nemam i ostali.Skart od operatera i samog yettela.E da smo znali ali nikad nista ne znamo,nista.Znaju svi da nemamo izbora.

  11. Niste u pravu pošto sam danas 02.3. dobio poziv preko mobilne od strane MTS-a (Imam BOKS za 4 usluge) u kome me obaveštavaju da je istekao termin Ugovora i treba da potpišemo novi, pri čemu mi je, na moje traženje, rečenio da je cena „nešto“ malo povećana. Novi Ugovor će mi na moj zahtev biti poslat poštom.

  12. Nebi trebalo da nam poskupijuju dok traje ugovor bar je tako do sada bilo. Ne slažem se o poskupijenju.i t.a.č.k.a….

  13. Koja je svrha ugovora ako oni dizu cene kako hoce. Ne postuje se ugovor. Sto bi ga onda i mi potrosaci postovali .

  14. Однос кабловских оператера према корисницима идентичан је односу политичких странака…

  15. Sramota za Yetel obavestenje o poskupljenju u januarskom racunu sitnim slovima bez informacije da imamo pravo da raskinemo ugovor bez ikakvig troskova zakljucno sa 29 februarom kako mogu da se dizu cene kad je ugovorna obaveza dno dna mogu da rade sta hoce i zavlave svoju ruku u nas dzep bez nase saglasnosti.

  16. Да ли је битно који је оператер?
    Сви су исти. У било којој озбиљној држави повећање цене у току уговорне обавезе, и то за 10% како ми рекоше оператери А1, изазвало би побуну корисника.
    Немамо, изгледа, никог ко штити права корисника.
    У понедељак ћу позвати покрете и удружења за заштиту потрошача.

  17. Ajmo svi da raskinemo svoje ugovore pa da ih onda vidimo. Moraju cene dole da idu za jedno 60, 70 posto. opametimo se

  18. U komentarima pišu da je MTS obavestio pretplatnike sms-om,ja sam u MTS-u i nisam dobio nikakvo obaveštenje.Neka oni povećaju mimo ugovora pretplatu,imaće RATEL posao ili sud.

  19. Kartelsko udruživanje. U normalnoj zemlji, policija bi ispitala ovo a presuda bi bila takva da podigne penzije 🙂

  20. Zasto na ovo bahato ponasanje operaters ( mts,A1,Yettel) Nereaguje drzava i zastiti potrosace.

  21. A zašto ne i četivrti i peti operator?! Pa CG sa 500-600000 stanovnika ima isto tri operatora. Ah, da, ne daju SBB-u, pa onda ne mogu ni ostalima.

  22. Rok za raskid je od dana kada je dostavljen račun. A većini se dostavlja pko 5og u mesecu, tako da ko hoće može i dalje da raskine. Prekinite samo da pišete bez provere. Bolje dajte narodu pravilnu informaciju

  23. Ako je tako danas idem da pogledam a nisam obavesten bice sta mora.da byde raskid ygovora jetel

  24. Svi su bahati, kao bogom dani,bezobrazni i preskupi. Moju suprugu Mts nije obavestio, a ja jetel plaćam elektronski, pa ne dobijam račune, a tako ni obaveštenje.

  25. Lopov do lopova, u takvoj drzavi mi zivimo. Niko nam ne daje, nego samo uzima. Sramota.

  26. Ja znam da cu sa mts prekuniti saradnju kad mi u 7 mesecu istice ugovor vraticu im sta treba ruter i daljinski poceli sa 2200 a sad 4767 din 4 puta sam produzivo zadnju godinu su pistali bezibrazni imam pajet box 4

  27. Meni je u julu prvo stigla naplata rec je i mts 1200 din plus naplata za nekog drugog otiso sam u suboticu u mts najbluza pislovnica kazu igrane su beke igrice ja kazem idem odma kid advokata i tuzicu ih onda su oni prihvatili gresku ali mebe kosta previz 2000 tamo i kuci slusajte dobijem sledeci mesecopet sve isto samo sade 600 din ja opet u suboticu opet naplata za nekog drugog ne xa mts itu ja njih ooet dobijem znam da nesto pikusavaju kazem da cu prekinuti saradnju sa mts cim ugivor istekne u februaru nemam tv kvar donji 3 dana kaze smanjice u racunu racun isti nisu smanjili ali im ja necu platiti dok ta 3 dana ne umanje racun hvala

  28. Ugovor dok ne istekne treba da ima fixnu tarifu. Što pre uvesti bar dva(2) dodatna operatera da bude jača konkurencija

  29. Jos samo da MTS obavesti korisnike jada mogu da ostvare uslugu koju su platili.Za petnaest dana tri puta kvar na kablovskoj I internet mrezi pritom dvacdana za refom.Kao popravili a posle kvalitet usluge jos gori po oceni ispod nule.I sta sad mozda ce ona „teta,“ koja svakog meseca zove da opomene da se plati racun sada da pozove da nam javi koliko je umanjenje zbog nepruzanna usluge i zbog nanosenja konkretne stete nama koji smo poslom vezani za koriscenje interneta.Odvratno blago receno.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.