Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije (TOS), namenjena domaćim gostima u cilju predstavljanja turističke ponude Srbije u letnjem periodu, nastavlja se i ove godine pod sloganom „Vidi Srbiju, savršen odmor je nadohvat ruke“.
Kako se navodi u saopštenju TOS-a, cilj kampanje je udruživanje snaga i kapaciteta privatnog, javnog, civilnog sektora i profesionalnih udruženja u promociji ponude Srbije u predstojećem letnjem periodu, kao i prilika da se promoviše subvencionisana mera Vlade Republike Srbije – vaučeri za odmor u Srbiji u realizaciji Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija R. Srbije.
TOS će promovisati turističku ponudu Srbije u predstojećem letnjem periodu i pozivaće domaće goste da svoj letnji odmor ili njegov deo provedu na destinacijama širom Srbije putem jake medijske kampanje, emitovanjem tv spota, putem digitalnih bilborda, oglašavanjem na „onlajn“portalima i medijima, kao i promotivnim događajima na trgovima u 4 grada u Srbiji prema sledećem rasporedu:
1. Niš 16. juni 2016.
2. Čačak 23.juni 2016.
3. Novi Sad 30.juni 2016.
4. Beograd 7.juli 2016.
Program promotivnih aktivnosti u gradovima održavaće se od 18 do 21 čas i uključivaće deljenje promotivnog materijala, animaciju, od 18 do 21 čas program na bini Turističke organizacije Srbije uz predstavljanje turističkih organizacija iz Srbije, kao i promociju najvećih festivala u Srbiji. TOS će na svom štandu organizovati kviz znanja za posetioce „Koliko poznaješ Srbiju“. Nagrade za posetioce obezbeđuju turističke organizacije iz cele Srbije u saradnji sa Udruženjem banjskih i klimatskih mesta Srbije, JP Skijališta Srbije, HORES-om, Nacionalnom Asocijacijom turističkih agencija Srbije (YUTA).
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.