Tačno mesec dana nakon što su građani dobili mogućnost da se iz jedne mreže prebace u drugu, a da pri tom ne menjaju broj telefona, na adresu Ratela stiglo je 3.849 zahteva, dok je na adrese sva tri operatora tokom jula stiglo gotovo 6.000 zahteva. Najveći broj zainteresovanih bilo je za prelazak u Vip mrežu, dok su mnogi zahtevi morali da budu odbijeni jer korisnici nisu bili dovoljno upućeni u to da ne mogu da se tek tako prebace u drugu mrežu i bez posledica raskinu ugovor sa svojim operatorom.


– Od početka jula 1.709 korisnika podnelo je zahtev za prelazak u našu mrežu i još 429 njih čeka neophodnu potvrdu i prebaciće se na Vip u narednih nekoliko dana – kažu u Vipu. Ono što budući korisnici ove mreže kao razlog zbog čega su se odlučili na ovaj korak navode je dobar izbor mobilnih telefona, konkurentne promocije i brz internet.

Slične razloge imaju i oni koji se odlučuju za neku od druge dve mreže. U Telekomu kažu da je od početka ove usluge pa do 29. jula u mts mrežu svoj broj prenelo 1.475 korisnika, dok se za druga dva operatora opredelio 3.261 korisnik.

Na adresu Telenora za mesec dana stiglo je ukupno 3.386 zahteva za prelazak, a realizovano je 1.348 zahteva. „Primili smo i 2.424 zahteva za odlazak iz mreže od kojih je 1.057 realizovano u istom periodu“, napominju u Telenoru.

Sva tri operatora još uvek rade na obrađivanju zahteva, a znatan broj je morao da bude odbijen, potvrđuju svi, jer nisu bili zadovoljeni uslovi za prenošenje broja predviđeni Ratelovim Pravilnikom o prenosivosti broja. Za one koji se još nisu uputili u pravila, da bi prešli u drugu mrežu moraju da izmire sva prethodna dugovanja i donesu na uvid isečak poslednjeg računa kao dokaz o uplati, ali moraju biti na toj mreži najmanje tri meseca. Usluga se ne plaća ni kod jednog operatora, a rok u kom bi cela procedura trebalo da bude završena, uključujući i proveru korisnika, jeste četiri dana.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari