Vlast taksistima za nova kola daje 11,7 miliona evra

Država podelila prve subvencije od po 8.000 evra za kupovinu novih taksi vozila

Ostavite komentar


  1. Ah, da, ne videsmo taksiste na protestima. Nismo čule i čuli da su ih podržali. Nisu valjda svi taksisti rođeni u Kukulovcima.

  2. Zar se to ne zove korupcija? Ako država kupuje nekome taxi vozilo onda je to vozilo jedino namenjeno posluna ne privatnoj upotrebi. Zbog toga bi to vozilo moralo da bude prilagođeno samo tome i da nikako ne može da se vidi na putu za selo, more, voženje porodice na pijac i slično. Primer je Londonski taxi. Ovako je korupcija kada neko ne radi kao taxi i nema novca za voilo ili mora da kupuje krš od 1000-2000€ a taxi za iste potrebe plus posao dobiju novo i još hibridno vozilo? Pri rom nemaju ni neki privredni značaj sem što rade kada oni hoće i kako hoće. U stvari samo 20% taksista imaju vaspitanje i školu da normalno komuniciraju a kamo li govore neki jezik ( često ni maternji pravilno) a rade posao koji rade. Uglavnom dobili dozvole u vojsci za kamiodžije jer nemaju ništa sem osnovne škole, a postali mali značajni privrednici sa beneficijama a mene recimo bi tukli da radim za car-go i ako imam i dozvolu i fakultet i govorim 2 jezika tečno.

    1. u osnovi ste u pravu, samo i svaki vlasnik firme ce sluzbeno vozilo koristiti u privatne svrhe

    2. A što nekome ne daju min tih 8000e da otvori, recimo, kafanu? Tamo će da zaposli još nekoliko radnika i svi zadovoljni. Nisu čista posla ni za taksiste, ni za subvencije strancima, ni za poklanjanja zemlje… Na šta će to da izađe jednog dana videćemo. Samo da srbi pišu i pamte ko ih je i kako ojadio.

  3. Eh sto nisam taksista pa da se i ja okoristim…..ovako samo onih 100 E….

  4. Gospodin Bjelić nikako da kaže da taksisti u Beogradu svoju preduzetničku delatnost obavljaju suprotno Ustavu Republike Srbije u kom stoji da svaki građanin ove zemlje ima pravo na rad. Uredbom Grada Beograda od pre desetak godina ograničen je broj taksista u Beogradu i time zabranjeno da se ovom delatnošću bavi svako ono lice koje po zakonu ispunjava uslove da se ovom delatnošću bavi. Gospodin Bjelić nikako da kaže da taksisti u Beogradu svoju preduzetničku delatnost obavljaju i suprotno Zakonu o radu Republike Srbije u kom takođe stoji da svaki građanin ove zemlje ima pravo na rad. Po čemu je broj taksista u Beogradu ograničen, a nije, na primer, ograničen broj frizera, vulkanizera, pekara, vodoinstalatera, krojača, itd? Ništa manje nije važna ni činjenica da taksisti u Beogradu svoju preduzetničku delatnost obavljaju suprotno Zakonu o slobodnoj konkurenciji u kom stoji da niko nema prava da bilo koga sprečava u obavljanju delatnosti za koju je osposobljen. Zašto je g. Bjeliću jednom broju ljudi koji žele da taksiraju zabranjeno to da rade? Zbog čega im se ograničava učešće u slobodnom konkurentskom, tržišnom poslovanju? Zašto su g. Bjeliću cene taksi usluga u Beogradu monopolisane, a ne tržišne? Da li, najzad, svi treba da izađemo na ulice i blokiramo grad da bi od države dobili subvencije od osam hiljada evra? Zašto građani Srbije vama treba da obezbeđuju sredstva za rad, a ne frizerima, pekarima, vulkanizerima i ostalima?

  5. „…kako bi građani dobili kvalitetniju i bezbedniju vožnju, „a svi mi čistiji vazduh i kvalitetnije ekološko okruženje“…“
    Velika budalastina i vredjanje zdravog razuma gradjana. Pre ce biti da se radi o izbornoj bazi. Tipican danasnji beogradski taksista je dodjos iz provincije i navijac-huligan na utakmicama …da ne kazemo aktivista, bakljas.

  6. Koje je ovo obrazlozenje da se smanji zagadjenje?? Pa valjda treba smanjiti zagadjenje najvecih zagadjivaca? Uostalom i sada se voze isti broj atomobila pa je vazduh ODLICAN!!

  7. Iole pametna osoba bi iznajmila kamionče,postavila ekran i zvučnike na prikolicu i emitovala sve izjave Vučića,Dačića,Šešelja,Vulina…njihove izjave o plaćenim diplomama,fantomima,komletnim idiotima…I da bez ijedne izjave sruše ovo zlo koje nas ubija od 90-tih.Ali,možda se ni oni ne razlikuju od njega?

  8. Pozivam novinare lista Danas da se pozabave istraživačkim novinarstvom i da vide ko stoji iza nezakonite i nelegalne firme Cargo, I da objave naravno imena tih ljudi, brata i navijaca, da svi vide da su to najgori medju nama. Njihovi botovi bi trebalo da ćute, jer izvrcu ruglu i Ustav i Zakone ove zemlje i direktno nanose štetu ne samo regularnim taksi preduzetnicima, veb i svim poreskim obveznicima i gradjanima Srbije. I ovi ce da odu jednog dana…

    1. Jednu stvar ne kapirate. Car Go nije isto što i taksi. Taksi je javni prevoz, a Car Go nije. Taksi možete da zaustavite na ulici, Car Go ne možete. Ovo kažem nevezano sa time ko stoji iza Car Go-a. Da biste Car Go koristili potrebna vam je aplikacija. Preko aplikacije dobijate uslugu prevoza, aplikacija uzima proviziju, a vozač nadoknadu za vožnju. Aplikacija Car Go vam je kao bilo koja druga aplikacija, od kojih verovatno i vi koristite neku. Po vama, neka trgovačka kuća ili kompanija treba da tuži sve internet sajtove koji vrše uslugu prodaje proizvoda, roba i usluga. Ovi internet sajtovi su isto aplikacija i funkcionišu kao Car Go. Uzimaju proviziju za prodaju, dok prodavci naplaćuju svoje proizvode, a kupci ih plaćaju. Lep pozdrav. Budite pošteni.

    2. Zašto kao taksisti ne tražite ukidanje uredbe Grada Beograda od pre desetak godina koja vas je stavila u privilegovan položaj? Zašto ne tražite poštovanje Ustava i zakona Republike Srbije i time pokažete solidarnost sa ljudima koji ispunjavaju uslove da se taksiranjem u Beogradu bave, a kojima je spornom uredbom to onemogućeno? Zašto ne tražite ukidanje monopolskih cena i uvođenje tržišnog poslovanja po principu slobodne konkurencije? Zašto zbog svega navedenog ne počnete štrajk i blokirate gradske ulice?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.