Voz za brzu prugu Beograd-Novi Sad predat na koriščenje srpskoj železnici

Ostavite komentar


  1. do 200km,je i 70km/h,trebali su i prugu,mada,koliko me pamcenje sluzi:ta linija od septembra radi.VUCIC U VREME POZARA,KOJI CE TEK DA SE RAZVIJE ,COVEK MISLI O IZBORIMA(SKUPIO JE OVE KUKAVCE,NAPRAVLJENE PO MERI „SLUZBI“ ,ZNACI IQ 90

  2. ali kome ovo treba kome, ko ce da se vozi ovim kada je cena ovolika nego u kragujevcu se kao prave vozovi pa sto se tamo ne kupi nego van, sto novac ne osta u srbiji nego ode van srbije dno tuga.

  3. ako cu od Bg do NS putovati 30 minuta onda mi internet sigurno nece trebati. vozicu se ja tim vozom ali tek maja ako on pocne da saobraca od februara… cisto da vidim kako ce da prodju prvi putnici..

  4. Kada ćete naučiti da „brze pruge “ jednostavno ne postoje?Pruge ne mogu biti brze .

  5. Meni je drago i treba biti realan a ne samo kritikovati i pljuvati sve što se uradi u srbiji. Decemijama unazad se ništa nije ulagalo u železnicu. Takve vozove smo gledali samo na tv u. …..

  6. Tako je Zex!!!Poneki nezasluzuju ni pesice da se puste da podu novoizgradenim putevima kad I’m nista nevalja a sve obilato koriste!!!

  7. 1000 dinara….podrazumeva se kao cena u oba pravca /povratna/ ili samo u jednom smeru.

  8. Zasto se ni jedan novinar, ali ni jedan pa ni vaš iz Danas-a ne pozabavi npr platama na zeleznici gde je cena rada 77 dinara na sat a drzavni minimalac 183 dinara na sat….
    Pozabavite se pitanjima ko ce te vozove voziti, odrzavati i ostalo kad radnici sa zeleznice beže a novih nema kad cuju da je najveca radnicka plata minimalac !!!
    Izgleda da cak ni vi ne smete to pitanje postaviti !!!!

  9. Deda : „Imamo voz, nemamo prugu. Bolje bi bilo da je obrnuto.“

    Otprilike: imamo hranu, nemamo tanjir; bolje bi bilo da je obrnuto. Zaista?

    Voz je stigao malo ranije da bi se osoblje i tehnika obučili. Bolje (tj znatno jeftinije) u Srbiji nego u Švajcarskoj.

  10. Kamo sreće i pola ovoga da se ostvari što je rečeno. Znajući her prezidenta, na kraju će kvalitet usluge da bude polovičan. U kvalitet pruge ne sumnjam (vozio sam se na jednoj deonici koju su Rusi remontovali pre 4-5 godina redovno i sasvim je okej i konstrukcija i sve), vozovi Štadlerovi itekako ispunjavaju sve norme pošto se koriste maltene širom sveta… ali na kraju SrbijaVoz ostaje ista trula firma, prepuna gnjilih preletačevića i svakakvih političkih spodoba sa svih strane spektra, i nazadnjačkih a i žutičastih. No ajde, valjda će neko normalan da dođe ovom narodu (ni DS a ni SNS opcija – jer su se obe pokazale i kao više nego upitne) pa će i ovi vozovi da dočekaju neka svetlija vremena.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 14. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.