Vozom “200 na sat” – punih 4,5 minuta

Srbija nabavlja brze Štadlerove vozove za prugu do Novog Sada, ali će punu brzinu razvijati samo na deonici dugoj 15 kilometara

Ostavite komentar


  1. Stvarno smo ekonomski tigar kad sve što pravimo pravimo od kredita, sila smo

  2. Od Bg do NS ima 80 km, što znači da će pri brzini od 160 km/h stići za pola sata.

  3. …ima zapuštenu lokalnu železničku mrežu koja se planski ostavlja da propada da bi se dizala cena nekretnina u Novom Sadu. Ova „brza pruga“, ako ikad proradi bilo kojom brzinom, biće kao autoput za nigde pošto se ni do Subotice ne dešava skoro ništa…

  4. Da li ima jedna izjava ove vlasti a da nije zamagljivanje stvarnosti? Da li se isplati ulagati tolike pare u „super brzu prugu“ i „super brze vozove“ kad se to odnosi samo na 20 % resursa jer 15 km je petina od 75 km? Da li nadlezni kojima diriguje sveznajuci predsednik uopste imaju u svojim redovima i jednog strucnjaka? NE!

  5. Stvarno nerealno da se krecu 200km na sat od Beograda do NS kad se uzmu u obzir silne planine Andi i Himalaji na toj deonici koje treba da se predju. Jako je tesko i za izgradnju i potrebne su godine ningodine da bi se zavrsilo!

  6. Ima jedan potez između Zemun Polja i Zemuna gde je rađena pruga, tu se desi da se voz toliko nakrivi da se raskači pantograf i onda mora da stane svaki puta kako bi se nakačio ponovo Ne ide baš 200 al’ ide 20. Excelsior! :’D

  7. Kakva vlada takva i infrastruktura,posle godinu dana upotrebe vratice se brzini od 40km/h i pojeo vuk magarca a neko zaradio silnu lovu i uzeo proviziju.SNS mafija.

  8. Od cega cemo vratiti tolike kredite? Zar nije bolje da smo dali autoputeve na koncesiju 10 godina, 10 godina da naplacuju putarinu investitori, pa da posle tog roka ostanu u drzavnom vlasnistvu, nego sto smo se zaduzili do guse. Tako i sa neprofitnom zeleznicom

  9. Još 2000-te godine vozio sam sa TGV na relaciji Pariz-Brisel brzinom od 275 km/h. Tek toliko da se vidi koliko smo uspešni

  10. Pa i na auto putu je maksimalna brzina 130 pa se ne moze voziti svugde tom brzinom,ne znam samo ko je mislio da je pruga ravna linija koja ide od tacke A do tacke B,ako vam sve treba crtati,onda stvarno je problem sa inteligencijom ljudi,ali znam da se farsa mora napraviti i da i ti strucnjaci moraju od neceg da zive.Da li je pruga neophodna,mozda,a da li je ovaj tekst neophodan,nikako.

  11. Svi koji lažu i obmanjuju narod treba kazniti i da odgovaraju za ono što govore. Sta sada na kraju vozovi će voziti brzinom kao i pre. Ali kao i uvek u Srbiji, ko je nekada za nešto odgovarao. Sjasi kurta da izjasi murta i tako u krug. Sramota.

  12. Најјадније од свега је брзина извођења радова. Три године за пругу дугачку 80 км. 90% радова се изводи на равном терену, без икаквих природних препрека. Јапанци би за три године пробили тунел испод планине Фуџи или направили висећи мост дугачак 30 км. Ово је смешно. 50 људи са лопатама би пре завршило ту пругу.

  13. Bitno je da cemo dobiti tu prugu a voz nigde nestaje i nije u koloni pa ce stizati brzo.Koga je briga da li je 30 ili 45 minuta?

  14. Što se tiče pruge to je OK treba da se obnavlja ali za građane koji moraju istu tu prugu da prelaze da bi otišli na posao da odu do lekara u Staroj Pazovi na prelazu Stara Pazova-Golubinci je prava patnja.Predsednik Opštine Stara Pazova je još u Februaru obećao da je se uraditi alternativni put kroz atare-njive i još nije uradjeno.Bas žalosno.Trebao bi neko da dodje i da snimi kako ljudi prelaze prugu,sve te prepreke i kako prolaze pored svih mašinerija,skela i rupa gde se pravi nadvoznjak….Prezivljavanje

  15. Vozom “200 na sat” – punih 3 DECENIJE mimikrije demokratije u Gulagu Srbija, radije.
    Postovanje logorasi, bice i brzine u boljem sutra. Sutra.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.