Vučić: Autoput do Makedonije biće završen do kraja godine

Ostavite komentar


  1. A kada ce bar polunormalan put Novi Sad-Ruma-Sabac…dosli ste dotle da vise i ne lazete kada ce zapoceti gradnja?

  2. Evo vec sedma godina kako ne mogu da završe deo autoputa do granice ( sto im je ostalo od žutih ), a ovamo se na tv hvale svaki dan kako izgradise silne km, e moj narode, pravice te vi žute od blata, ovj Vucic samo laze.

  3. „Gradimo najlepše vijadukte, objasnio je Vučić“

    Путујући кроз Словенију и Италију закључио сам да су нам тунели, вијадукти, потпорни зидови, надвожњаци и пасареле, за разлику од тамошњих, пуки грађевински објекти, најједноставнији могући, без наговештаја намере да се учине архитектонски занимљивијим, друкчијим или лепшим. Го бетон и ништа више.

  4. Jos uvek je pravilno reci Bivsa Jugoslovenska Republika Makedonija, barem do referenduma .

    1. Eto, naši („Danas“-ovi) dobri moderatori Vam objaviše komentar i sada možete mirno i zadovoljno da spavate u uživate u zajedljivosti. Usput, bilo bi pravilno da je, recimo, Republika Srbija baš tako, kako slavodobitno napisaste, zvanično priznala našeg južnog suseda, a kao što znate nije. Znači, do referenduma ova države se od strane naše države tretira i priznaje pod ustavnim imenom – Republika Makedonija. Vi je možete zvati kako hoćete, mada ne bi smelo, ali nešto što je zvanično, ostaje zvanično i to se mora poštovati. Čak i ako Vam to nije po volji.

  5. Odlicno , ako i posle ove havarije ipak bude koridor 10 bude gotov do kraja godine tj Auto put do granice sa Makedonijom.

  6. *Grdelička tragikomedija u tri čina* (Čin prvi) Dve plave košulje u dva siva sakoa zevaju negde gore, udesno. Glavna košulja:“Je li bre, pa zar će meni jedna kosina da pravi negativnu kampanju? Ovo brdo noćas mora pasti! Najkasnije za dve do dve ipo.“ Sporedna košulja:“Ne bih znao šefe, iako sam unapred znao da ništa neću znati jer ništa ne znam. Al’ da se ja pitam, ja bi’ proterao vazduplohov ovuda.“ (Čin drugi) Glavna košulja:“Braćo, preti nam obrušavanje. Hitno moram da slažem…ovaj, da složim neku lagariju…pardon, galeriju za podupiranje. Znam – penzije! Evo, svi koji imaju penzije od 500.000, imaće 850.000, što je 15 puta više nego pre 4 god. a 25 puta više nego 2014. uz umanjenje, pre, iza, nakon, ispred i posle uvećanja.“ (Čin treći) Svi učesnici hepeninga ushićeno se hvataju u kolo i đipaju ispred inkriminisanog brda. Spontano dovučena masa klikće, povremeno se zagrcnuvši od suvog sendviča. Dok zavesa pada, udaljenom auditorijumu polako ali sigurno pada mrak na oči. Kraj.

  7. KO JE KRIV, NIKO, KO JE ZASLUŽAN MINISTARSTVO I VLADA?

    O promašajima na gradnji autoputa kroz Grdeličke klisure posledice su istorijske, a ne samo današnje. Zbog njih i nemara ta deonica kasni pet godina. Čije su greške, narodne najmanje, on plaća porez, a ne zna zašto i kome. Predsednik danas nije pomenuo optužbu protiv 16 inženjera koje je optužila Mihajlovićka. Ona je optužila i legalnog izvođaća radova iz Španije i šta je bilo? Gradilo se samorušilo se, troškovi rasli, rokovi gradnje probiveni mi niko nije kriv, što je ne moguće. Na kraju, kriv je narod, on će platiti sve greške, a ne svoje, nego naše Mijajlovićke, vazduplohovne, ΛV i sada se pomera brdo mehanizacijom, a ne Slobodanovim topovima, kojima se podsmevaju bez razloga. U vreme „Bravara“ cela deonica autoputa „Bratstvo-Jedinstva“ kojom u zoni Grdelićke klisure isključivo se saobraća i danas, građen je krampom, lopatom i drvenim kolicama i dobrovoljnim radnim akcijama, bez obrušavanja i pompe. Sada se angažuju vrhunska građevinska preduzeća iz Evrope sa neverovatnom mehanizacijom i onda šta tu ne valja? Projeti (počeo CIP, 11 puta preprojektovan, a ne zna se ko, kako i zašto, nadzor (vrši ga Svetska banka i „Louis Berger“ firma iz SAD). Ko izbacio našu tehničku strukturu koji su gradili mostove, puteva, brane u Iraku, Libiji, Egiptu, Jugoslaviji i na mnoga druga mesta? Zaboravili su ili ne dozvoljava im kriminal i nepotizam i to domaći. Dobro bi bilo da zadnje reči, po pitanju same gradnje „Koridora 10, južni krak“ daju Mihajlovićka, Babić, Drobnjak, Velja Ilić, Mrkonjić i drugih, a zaključak ΛV i Mihajlovićka, kao „ekspert“ za gradnju putne infrastrukture i njenog projektovanja s druge strane puta. Važno je da autoput bude na vreme, a nije bitno koje i da bude bezbedan, ostalo narod će platiti.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.