Vučić: Autoput metafora uspeha

Ostavite komentar


  1. Nisam mrzitelj svega sto je dobro u Srbiji, ali Vucicevo ispiranje mozga sa pricom o auto-putu kao da je „perpetuum mobile“ mi ide na zivac.

    1. Cujte ga molim Vas. Metafora uspeha ??? Autoput od 103 km ….kosta 800 miliona evra???? Vucicu ludace nijedan….Vozis se Autobusom sa tvojom kvazisvitom otvaras nezavrseni put.. ZASTO NAS NE OSTAVIS NA MIRU .. SIZOFRENI BOLESNIK…ZAUZEO 5 SATI PROGRAMA OKO OTVARANJA OKO AUTO PUTA???? SA OVIM TV STANICAMA NESTO NIJE U REDU….STA LI CE RADITI TE TV STANICE KADA OVAJ BOLESNIK USKORO ODE U ISTORIJU….JA BI IM SVIMA ODUZEO FREKCENCIJE I PREBACIO NA KABL …A N1 I TV NASOJ I KANALU 9 BI DAO FREKVENCIJE..A REM BI KOMPLETNO OTERAO NA SUDJENJE I ZATVORIO IH DA NE POSTOJE…KAO I RTS …NJEGA TREBA RASFORMIRATI I RASPUSTITI I SVE ZAPOSLENE OTPUSTITI.A ZGRADU PREDATI NEZBRINUTOJ DECI I NAPRAVITI DOM

    1. Ta to je onaj nepismeni trgovac svinjama , sa sakom zlatnika u jednoj ruci ( potkuplivanje ili moderno receno korupcija ) a u drugoj puska ( utezrivanje straha ) , usput narucio ubistvo svog kuma ondesevsi kumovu glavu ( kesu zlatnika ) tamo gdr treba , plackajuci drzavnu kasu ( moderno receno budzet ) postao naj bogatiji covek na Balkanu
      Nesto me ovi danasnji “ Milosi veliki „podsecaju na tog , prvog ,Milosa verovatno svog „ideoloskog idola „

      1. ….da se jos doda na njegovu bogatu biografiju. Proterao Vuka Karadjica iz Srbije zbog njegovih patriotskih pesama da ne bi uvredio turke. Isto je ucinio i sa Dositejom Obradovicem, i njegova, prva himna Vostaj(ustaj) Srbijo komponovana za vreme 1-og srpskog ustanka je bila zabranjena. Najverovatnije ti koji su inspirisani “ velimim Milosem“ nisu procitali ni jednu stranu srpske istorije. Ako su i to procitali nebi me iznenadilo

  2. Da su komšije otvarale kilometar po kilometar nikad nebi imali umreženu zemlju autoputevima i sređene puteve , kao što mi nemamo a nećemo ni imati radeći na ovaj način . Čime se hvalimo i koga zamajavamo

    1. Najbolje je bilo u vreme vaših kad nismo otvorili nijedan kilometar autoputa jer nije ni bio sagradjen.

      1. Ne lazi i ne kiti se tudjim perjem.Ne pocinje zivot od 2012.Ima nas koji malo pamtimo.

  3. Ono što je lepo i korisno ne treba izbeći da se pohvali auto – put treba svima da nam je ponos da možemo da se hvalimo svima jer otvaranjem se približavamo uredjenim drzavama u svetu, doćiće još više investitora.

  4. Čemu ovi putevi,pa srpska omladina odlazi avionima na Zapad da radi,a da ovaj put je za makedonsku o albansku omladinu.

  5. Hteo on to da prizna ili ne, nisu prve radove odradili omrženi mu žuti kojima je napunio stranku, nego čovek koji mu je prvi pružio ruku kada je napustio radikale. Kada malo bolje razmislim, nije dobro Vučićev prijatelj, jer svi koji su mu pružili ruku, Tadić, Velja i Dinkić, nagrađeni su gutanjem njihovih stranaka.

  6. Neko reče:
    Aplaudirati političaru jer je javnim novcem izgradio put ili bolnicu isto je kao da aplaudirate bankomatu koji vam je isplatio vaš novac..

  7. Samo je zelezara Smederevo pravila gubitke od 72 miliona dolara mesecno . dok je nisu uzeli kinezi i napravili najvecek izvoznika u srbiji , RTB bor je pravio mesecne gubitke od 50 do 60 miliona dolara .. sada izvoz im je oko 300 milion adolara . Auto put je osnov za dolazak turista .. svratio sam na punpu na auto putu i rekli su mi da njih seda nemogu da postignu da spaju gorivo jer je stranaca 3 puta vise nego ranije da sum im racuni oko 10 hiljada dinara od toga drzavi ide 60 ili 70 dinara od akciza i jos mnogo toga sto je uradjeno …. Dolazak sveskih kompanija koji su otvorili i li otvaraju fabriku u Srbiji .. Svi daju posticaje 7000 eura po radniku koji se kroz doprinose varat za oko dve godine ali onaj ko dodje i otvori novu fabriku — grinfild investiciju od 30 100 ili 300 miliona evra te fabrike grade srpski radnici koristi se srpski beton srpsko gvozdje …

    1. Kao radnik te železare moram da ostavim komentar.Dugove je pravila stručna ekipa koju je postavio tadašnji premijer,Kamaraševa ekipa osnovana za unutrašnje održavanje,prostim rečima čistačice.Kod amerikanaca su plate povećavane 10% godišnje,profiti su mesečno,za zaposlene, bili i do 100 evra,trava je bila košena,ulice u fabrici su bile prane non-stop.Automobili na parkinzima firme čisti.Od dolaska tih kineza je korov do vrata,osim kada dodje ON,od prašine se ne može disati,proizvodnja manja,plate su porasle za 9 dinara po satu za tri godine…bez ikakvvog profita za zaposlene.Jedini razlog zašto USS nije kupio železaru je to što nisu hteli da plaćaju administraciju koja čini 2/3 zaposlenih u železari.Znači,on se opet izborio za neproduktivno osoblje i obezbedio se za glasove onih koji sede po kancelarijama…

  8. Na kanalu History već dve godine se prikazuju filmovi o Hitlerovim auto-banovima, sa kojima se hvalio kao i ovaj naš Hitler, kako se zaposlila Nemačka, u našem slučaju Srbija. Prepisan koncept rada i propagande.

  9. Vučić proglašava uspehom i kad baba prdne. Baba lepo jede, dobro vari, još bolje k..a. skoro kao predsednik JOJ.

  10. O kakva slika za ilustraciju.

    Zdravo je da se čovek preslišava, da se proverava.

    1. Да сте некад били у Београду знали бисте да се тако зове једна од главних улица, она која иде од Дома Народне скупштине и главне поште до Мостарске петље.

      1. Зове се Улица Кнеза Милоша а не Милоша Великог. Милош Велики је имагинарна личност нашег болесног председника, Никада нико није Милоша Обреновића звао Милош Велики.

  11. Preskupi, kreditirani kineski ‘put za nigde’, faraonske dzade-spomenici kojima niko ne putuje koje nikome ne trebaju, … stvarno nema bolje metafore za vucicevu neoradikalsku vlast, …

  12. Vučić je jedini predsednik koji je imao hrabrosti da se urade deonice koje su bile nepristupačne. Takvim zalaganjem su urađeni putevi kojima se brže putuje, bezbednost je na vrhunskom nivou, i što je najvažnije, putevi su odlični za vožnju bez obzira na vremenske uslove.

    1. Hahaha, najvaznije je da su utevi odlicni zz voznju bez obzira na vrmenske uslove? Pa vi po gradovima ne ocistite sneg akd padne, bas me zanima kako ce biti ciscen put koji vodi u jedan Cacak. Kad medjunarodni od Subotice ili Batrovaca prema BG nikad ne ocistite kako trena.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.