Vučić (CarGO): Taksisti blokiraju celu Srbiju na putu ka EU a ne samo Beograd

Ostavite komentar


      1. CarGo je olicenje prekarijata. Za njih povremebo rade ljudi koji ne placaju svoj staz i zdravstveno. Oni su fakticki nezaposleni.

  1. Nije mi bilo jasno o čemu je reč sa taksistima, CarGo i ostalim privatnicima ali sad shvatam o čemu je reč. U pravu je onaj za koga Vučić kaže da nije, stoga napred taksisti!

    1. Greška, nije to taj Aleksandar Vučić… Koliki treba da budeš baksuz da se zoveš i prezivaš isto kao i prvorođeni… I još da si mu savremenik…

  2. Suština i dalje ostaje ista: Koliko košta napedak?
    Da su se nekada davno kočijaši pitali za dozvolu, niko nikada ne bi smeo automobile da vozi ulicom. Ovo je ista stvar. Tehnologija i komunikacije napreduju, ne pitaju za dozvole. CarGo je sistem koji je u praksi dokazao da ispunjava sve potrebne i dovoljne uslove da usluga prevoza bude pružena kvalitetno i povoljno, znači ako taj sistem nije po zakonu, ne valja zakon.
    A to kako će i koliko država od čega ubirati porez je druga diskusija.

    1. Nije druga diskusija. Utakmica mora da bude poštena i svi da plaćaju isto.

  3. Niko „ne koči“ Aleksandra Vučića iz „cargo“ a ni Aleksandara Vuića sa Andrićevog venca, da „idu u evropu“, još ćemo da „prospemo vodu za njima“. Pored svih problema koje imamo sa „legalnim taksitima“ još nam samo treba veći haos neindetifikovanih lica i udruženja, koji se ranije radili kao „taksisti divljaci“ a sada kao car-go, uber i slična. Samo naivna i neoprezna osoba će da sedne u automobil kod onoga koji se ne bavi profesionalno prevozom putnika, nego mu jeto „tezga“ dok ne nadje drugi posao kao što se „snašao u privatizaciji za automobil“. Jasno je da je Beograd zagušen grad od prevelikog broja automobila, koje su „beogradžani“ kupili jer su se „snašli u privatizaciji“ jer je apsurd da Beograd ima više regitrovanih putničkih automobila nego kućnih telefona. DA ne pominjem da je najveći uvozni trošak SRbije nafta i naftni derivati a na drugom mestu automobili i rezervni delovi za iste, što jasno govori o stepenu pljačke u državi gde većina stanovništva sastavlja kraj sa krajem, pa treba „sačuvati“ vlasnike automobila da „ne propadnu“

    1. Jako dobar komentar! Ako ćemo već o Evropi, u Holandiji taksista ne sme taksirati svojim kolima već samo kolima kompanije registrovane za taksi prevoz, a kola registrovana za taksi prevoz se ne smeju koristiti za privatne potrebe. Postoje nekoliko vrsta taksi prevoza, ali za sve njih da bi bio taksista nije dovoljna samo taksi dozvola, treba da položiš čitav sistem testova, kako sa različitim kategorijama osoba sa invaliditetom, kako sa trudnicama, kako sa osobama u gipsu… Neka CAR:GO i taksisti uličari pristanu na te uslove, pa nek onda počnu da pričaju o konkurenciji. Svima puna usta Evrope!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 15. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.