Kompanija YouGov preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS GfK), etabliranog lidera na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope, saopštila je ova kompanija.
„Akvizicija na jednom mestu objedinjuje novi standard u prikupljanju i obradi podataka o ponašanju i stavovima kupaca i potrošača. Kombinovana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i CPS GfK moći da razumeju svaki korak na putu kupaca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju“, navodi se u saopštenju.
Ovaj ugovor proširuje ponudu kompanije YouGov na evropsko tržište robe široke potrošnje i maloprodajni sektor.
CPS GfK donosi sa sobom panele iz 18 evropskih zemalja koji dostavljaju podatke iz više od 100.000 domaćinstava i 18 miliona izvršenih kupovina.
YouGov će za postojećih 1.100 klijenata koje je do sada usluživala CPS GfK omogućiti pristup stalno rastućem i redovno ažuriranom izvoru uvida potrošača, kao i kontinuiranom istraživanju publike od 26 miliona registrovanih članova panela na 55 tržišta.
Vrednost transakcije je 315 miliona evra.
Stiv Heč , generalni direktor kompanije YouGov istakao je da YouGov i CPS GfK nadograđuju i dopunjuju snage jedni drugih.
„Sadašnja akvizicija rešava značajan izazov u ovoj industriji. Objedinjavajući na jednom mestu šezdeset godina iskustva kompanije CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o ponašanju potrošača i vodećih podataka kompanije YouGov o stavovima potrošača, naši klijenti mogu u potpunosti da razumeju šta svet misli, želi i kupuje.“
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.