Mali proizvođači čiji tradicionalni proizvodi budu od sirovine 100 odsto iz Srbije postaće deo brenda „Ukusi moga kraja“ i naći se u 340 prodavnica IDEA, Roda i Merkatora, saopštila je danas kompanija Merkator-S.
Na konkurs pod nazivom „Ukusi o kojima će se pričati“ 63 mala proizvođača prijavili su 96 proizvoda.
„Rešeni smo da se sve ono najbolje što je proizvođač sačuvao u autentičnom, unikatnom proizvodu, nađe u našim prodavnicama“, rekla je direktorka Sektora za razvoj trgovačke robne marke u Mercator-S Ljiljana Zeković.
Ona je istakla da su „Ukusi moga kraja“ kao najprodavaniji brend kompanije najbolje mesto za razvoj i sigurnu budućnost malog srpskog proizvođača.
Potrošači su u 2022. godini kupili 23 miliona proizvoda tog brenda čiji je promet ove godine uvećan 26,45 odsto, navedeno je u saopštenju.
Kompanija Mercator-S pokrenuće projekat Akademije za male proizvođače koji su učestvovali u konkursu za „Ukuse moga kraja“ sa idejom podrške razvoja njihovog poslovanja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.