Za veći broj putnika železnici potrebne veće brzine i povoljne cene

Ostavite komentar


  1. Ne dirati ovakvu zeleznicu . Kazu da je tu nasa najveca turisticka sansa. U svetu posle avanture po Amazonu najveca svetska avantura je putovanje vozom Beograd Leskovac u 23,30h .Takva l;ikantela v vozi takvi vozovi takvi kondukteri pejzazi i 12 sati putovanja. Sam vrh avanture. Muzicari trubaci profi prosjaci , seljaci . domace zivotinje kucici koze ovce . kondukteri , dronfulje a tek pejzazi koji se mogu videti i bilborfi a tek grafiti. Milutin plus Radovan u srvcu probodeni strelicom i par kapi nacryani.. NEDIRAJTE TURISTICKU ATRAKCIJU

  2. Ovaj clanak vrvi od povrsnosti! Sta drugo da kazu direktori Infrastrukture ZS i Kargoa nego da pevaju hvalospeve ako ne zele da ih ministarka odmah smeni! Treba pitati zeleznicke strucnjake kojih itekako ima a pomenuti to sigurno nisu! Navode pruge za 120 km posebno Stara Pazova – Golubinci pa Golubinci – Ruma da ispadne vise umesto samo jednostavno Stara Pazova – Ruma! Dalje, pitate profesora Savica i slicne teoreticare a ne pitate ljude iz prakse. Pitase svaki normalan covek odakle primaju platu zeleznicari zaposleni na pruzi Stara Pazova – Indija koja nece raditi 4 i slovima cetiri godine? Dalje, svakom normalnom coveku je jasno da sa nekoliko vagona u medunarodnom saobracaju koje u meduvremenu ne prima niko osim Hrvatske i Slovenije (Crna Gora se ne racuna) nema nikakvog priliva pa vam zato niko nije ni odgovorio iz ZS Srbija voz za prevoz putnika. Imli su mogucnost da kau istinu i budu smenjeni ili da vas lazu! I konacno cene u zeleznickom saobracaju u Srbiji su sramotno male odakle nema akumulacije pa je zato i doslo do takvog zapustanja kompletnog sistema! One nisu samo male u poredenju sa Evropom, u koju se valjda racunamo, nego su male i u tzv. regiji (sto bi novokomponovani rekli nemacki – regionu). Nisu podizane desetinama godina a autoputevi poskupljuju! Tu lezi zec jer se autoputevima voze tajkuni a zeleznicom narod. Dok god ne vidim poslovne ljude sa laptopovima u super brzim vozovima kao u Evropi i kod nas dotle nema zivota za Zeleznice Srbije! Trenutno kasnjenje 6 pari medunarodnih vozova na na nivou od 15 do 45 min i tako svaki dan! Tuzno!

  3. Meni je vise fascinantno nego sto je sramota da mi ne mozemo poslednjih 30 godina da popravimo prugu beograd nis i dalje ili beograd subotica i da se u zemlji maloj kao sto je nasa ne stize s kraja na kraj za samo par sati. To je meni ne zamislivo da ljudi toliko oce da ukradu i toliko da ne ostave nista iza sebe. Bepgrad – Nis 300km, to bi trebalo za 3 sata da se prelazi obicnim vozom.

  4. Renovirali prugu Pančevo – Beograd, digli kredit kod rusa, obećavali brzine do 120 km/h, spajanje dva grada.. bla bla ds bi na kraju ukinuli beovoz, sns logika iznad svega.. idu izbori, videcete kako cete proci nazadnjaci, a onda kad klupko krene da se odmotava :)))

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.