Umesto 30. septembra, kako je ranije bilo predviđeno, proizvodnja sve tri verzije modela „500L“, u kragujevačkom Fijat Krajsleru ponovo će, nakon poslednjeg zastoja, uzrokovanog padom plasmana „šumadijskog fiće“ na inostranim tržištima, da bude pokrenuta sutra (utorak).
Očekuje se da će u ovom mesecu da bude najviše do sedam radnih dana: tri u ovoj i tri do četiri (dana) naredne sedmice, tokom kojih će biti proizvedeno još maksimalno oko 2.800 novih vozila.
Da li će proizvodnja u kragujevačkoj fabrici da bude organizovana i u novembru, za sada se ne zna.
Ukoliko, u međuvremenu, bude novih porudžbina, onda hoće, a ako ih ne bude, što je izglednije, onda će ovogodišnja proizvodnja modela „Fijat 500L“ da bude okončana sredinom ovog meseca.
Prema nešto slobodnijoj proceni, u kragujevačkom Fijat Krajsleru ove godine će iz pogona da izađe ukupno nešto manje od 20.000 gotovih automobila, što je dvostruko manje no lane i ubedljivo najmanje od jula 2012., kad je u Kragujevcu startovala proizvodnja u to vreme najnovijeg Fijatovog modela.
Rekordna proizvodnja u kragujevačkoj fabrici zabeležena je 2013., kad je iz pogona izašlo i kupcima na evropskim i severnoameričkim tržištima prodato više od 113.000 automobila.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.