Đilas: Sagradićemo prvi metro

Ostavite komentar


  1. Paviceviceva je u pravu. Jedino ovaj covek je dovoljno bezobrazan da ovim vlastodrscima doskoci iako i on ima putera na glavi ali situacija je toliko kriticna da nam je ovaj izbor trenutna neminovnost. Kasnije cemo doterivati politicki spektar cistim novim mladim ljudima!

  2. Počelo je verbalno šoranje metroima – siguran znak da će metro Beograđanima i dalje biti samo vlažni san.

  3. @Dusan Spasic
    Za mentalno zdravlje, nije dobro imati velika ocekivanja i gajiti nerealne nade.
    Voleo bih da nisam u pravu. Medjutim, kad Djilas bude (ako bude) zaseo, moci ces samo da gledas kako se tvoje nade survavaju.
    Treba da ucis na greskama nas starijih.

  4. Ni most preko Ade nije na pravom mjestu, ako ćemo iskreno, zato je i prazan u odnosu na npr Brankov most. U ovo vrjeme populizma, koje traje od uvođenja višestranačja a posebno od vremena privatizacije i eksperata, treba napraviti ili opšti državni konsenzus da se ne gradi ništa kapitalno jer se gradi nakaradno ili građevinu izuzeti iz predizborne kampanje.
    Npr. Beograd na vodi ne podrazumijeva most koji bi izbijao između Interkontinentala i Hajata tj tzv Delta Apartmana pa na Bulevar Zorana Đinđića. Koliko se sjećam taj most je tu bio i predviđen, a ako je neko tu napravio nekakve staklene apartmane iseliti ih kao što se iseljava običan svjet kada negdje treba da prođe put. Zatim pomenuti Most preko Ade kojeg više ništa neće moći pomjeriti a koji opet nikada neće biti praktičan kao onaj koji bi preko ili ispod Ade spojio Trgovačku ulicu što se spušta sa Žarkova i Dr. Ivana Ribara na Novom Beogradu a potom pravo nastavilo prema mostu Mihajla Pupina u Zemunu.
    Metro koji bi spajao centar Beograda sa centrom Zemuna bi služio samo da npr navijači Partizana i Zvezde mogu da čikaju navijače Dinama kako Bg ima metro a Zg nema.

    1. Most je na savrsenom mestu i prepun saobracaja, nisi dugo bio u beogradu bivsi.

      1. A metro zemun/novi beograd-beograd bi sluzio da mi ne treba sat ipo do beograda ko trenutno iako zivim na citavih 10 kilometara od njega, i kako ne bi beogradske i novobeogradske ulice bile zakrecene automobilima i autubusima ujutru kad beogradjani idi na posao preko reke i uvece kad se vracaju kuci.

    2. A most u dr ivana ribara bi bila glupost epskih razmera, prvo jer dr ivana ribara nije velika ulica i nije osmisljena za saobracaj velikih razmera, to je ulica koja sluzi samo za spojiti cetri bloka s vojvodjanskom i jurija gagarina, zbog tog su zgrade i pravljene blizu nje jer nije nikad zamisljen tu saobracaj koji ce ljudima praviti ogromnu buku. Drugo, zato sto je dr ivana ribara na samom kraju novog beograda i do njega ni pola novobeogradjana ne zeli dolaziti a ne jos i zemunci, tako da objektivno si s 600 000 ljudi koji zele preci most na mestu na kom je sad napravljen smanjio broj ljudi koji to zele na stotinak iljada s novobeogradske i pedesetak s beogradske strane, i nisi nikako rasteretio gazelu, brankov i tramvajski. Trece, morao bi praviri most preko kupajuceg dela ade. Cetvrto, most bio bio uzasno daleko od mosta zemun-borca sto mi ukazuje kako ti bas i ne znas ni di je dr ivana ribara. Jedini koji bi se odusevili tvojim mostom su surcinci.

  5. @Jovan
    Pošto ste stariji, onda se sećate kao i ja. Do sada je bilo puno gradonačelnika u Beogradu. Među njima se izdvajaju dvojica koja su učinila najviše za grad Beograd. To su Branko Pešić i Dragan Đilas. Nažalost, Branko Pešić više nije među živima. Zato izaberimo Dragana Đilasa dabi se naš Beograd izvukao iz ovog haosa u koji ga je uvela sadašnja vlast

  6. Питам се, само, шта ли га је то од 5. октобра 2000. године па до маја 2012. спречавало да га изгради, без обзира да ли на правцу Земун-Звездара или где год! А, да, тада су нам заједно са својим коалиционим партнерима обећавао по 1000 евра на име приватизације.

    1. АнтиБот 05. februara 2018. u 20.49
      Питам се, само, шта ли га је то од 5. октобра 2000. године па до маја 2012. спречавало да га изгради…

      Pa možda ga/ih je sprečavalo što je trebalo zakrpiti bezbroj rupa u društvu koje su nam ostavili Sloba, Šešelj, Ivica, AV,… Npr. vratiti staru deviznu štednju (12 milijardi evra), popuniti devizne rezerve (nasledili 0,2 a ostavili 10 milijardi evra), zakrpiti elektro sistem (razoren SPS-om i bombama), oporaviti bankarski sistem (da li si mogao da uzmeš bilo kakav kredit pre 2000-te), vratiti benzin na benzinske pumpe, vratiti profesore na fakultete,… Najkraće, nasledili su BDP od 6 milijardi (2000), a ostavili 42 milijarde evra (2011) – ubr. AV je za 6 godina (2017) jedva stigao na 44,5 miljarde.
      Zamisli da nisu morali (samo) da vraćaju staru deviznu štednju – to bi bilo dovoljno za 5 linija metroa, cele koridore 10 i 11, gondolu, fontanu, jarbole, i… ostala bi još koja milijarda.

    2. Dve stvari su ga sprecile: prvo sto nije bio gradonacelnik od 2000te vec od 2008me, i druga je gradio druge, tad prioritetnije stvari, s metro je bio u planu 2012te i 13te kad je djilas sabotiran uklonjen. Nisi ti antibot, ti si anta, bot.

      1. A sta su to bile prioritetnije stvari? Da nisu bili podzemni kontejneri? Ili mozda maketa starog grada koji je vetar oduvao? Uozbilji se…

  7. Siti smo Đilasovih priča za malu decu, pa što nije sagradio taj metro dok je bio na vlasti.

Ostavite komentar


Politika

Kako je moguće da, uprkos opštenarodnom buntu, Vučiću ne pada rejting, a opoziciji ne raste? 10

Kako je moguće da, uprkos opštenarodnom buntu, Vučiću ne pada rejting, a opoziciji ne raste?

Gotovo svakodnevni masovni protesti, blokade institucija, blokade svih fakulteta širom države, od 1. novembra, odnosno pada nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu, potom batinanja studenata i opozicije od strane plaćenika režima Aleksandra Vučića, istraživanja javnog mnjenja koja se ispostavlaju javnosti pokazuju da rejting predsednika Srbije ne pada, kao što ni rejting opozicije ne raste.

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.