Đurić: Avio-linija Beograd Priština je ekonomski aranžman a ne politički dijalog

Ostavite komentar


  1. Ako spaja dva“vaša gradova“,zašto onda se podpiše u Berlinu,i to uz Američko posredovanje.Dokle češ Djuriču prodavati maglu,izgleda još vodiš 5:0.

  2. Jedino ako Luftwaffe je kompanija na komercijalnom letu za Pristinu….. Ili Lufthansa….Svejedno je….

  3. Kada si poslednji put posetio taj jedan od „naša dva grada“?

  4. E moj Marko, u dilemi sam da li se praviš lud ili si stvarno glup. Pogledaj šta Esat Beriša ovih dana iznosi u svojim intervjuima (on je potpisnik onog dokumenta sa Lufthanzom sa našim Milunom). Tu nema nikakve komecijale i biznisa, ovo je čista politika. Ako ne znaš a morao bi da znaš, NATO projekat normalizacija vazdušnog saobraćaja na Balkanu podrazumeva otvaranje donjeg sloja vazdušnog prostora na Kosovu i prenos nadležnosti sa komandanta KFOR-a na nekog pružaoca usluga u vazdušnoj plovidbi. Naša SMATSA se tu nigde ne pominje. Pogledaj šta kaže Beriša o čemu razgovaraju sa NATO – da pređe nadležnost na kosovsku civilnu vazduhoplovnu upravu i kontrolu letenja na aerodromu Priština. Beriša govori o otvaranju drugih koridora iz vazdušnog prostora Kosova prema susednim zemljama. Beriša govori da se takse odnose i na vazdušni saobraćaj. A ti, lupaš li lupaš okolo. Ne znam koliko je po tebi sada rezultat, verovatno 15:0 za nas. Mi dajemo sebi autogolove a ti i još po neki ih predstavljate kao vrhunske rezultate. Jednog dana će te neko možda nešto pitati o ovome. Razmisli još jednom šta radiš i šta lupaš.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 26. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.