Predsednik Gradskog odbora Demokratske stranke u Novom Sadu prof. dr Veljko Krstonošić izjavio je danas da su redukcije u saobraćaju gradskih autobusa koje su jutros počele posledica nestručnog i neodgovornog upravljanja gradom, Javnim gradskim saobraćajnim preduzećem i pandemijom virusa Kovid 19.
– Za sve tri uzroka krivci su isti: gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević, njegova Srpska napredna stranka i njegovi koalicioni partneri iz Socijalističke partije Srbije i Lige socijaldemokrata Vojvodine. Žrtve su kao i obično građani Novog Sada koji baš po najvećoj hladnoći ove zime moraju da se smrzavaju po autobuskim stajalištima čekajući autobuse koji saobraćaju praktično bez reda vožnje – kažu iz ove stranke.
– Gužve na stanicama, kašnjenja na posao, nedolasci na zakazane preglede kod lekara zbog toga što nije bilo autobusa – sve je to slika i prilika sadašnje gradske vlasti i njenog odnosa prema Novom Sadu i Novosađanima. Niti je većina građana bila obaveštena o promenama, jer su redukcije najavljene tek juče posle podne, niti je mogla da se informiše o novom redu vožnje, ako taj novi red vožnje uopšte postoji, ukoliko nema odgovarajući mobilni telefon i konekciju sa Internetom – navodi se u saopštenju.
Iz Demokratske stranke kažu da su restrikcije gradskog prevoza „pale“ baš u najhladnijem periodu ove zime, pa se ljudi smrzavaju čekajući autobuse.
– U uređenim gradovima zbog ovakvog haosa, svi odgovorni ljudi koji učestvuju u „lancu upravljanja“ gradom i gradskim prevoznikom odmah bi podneli ostavke, ali se u Novom Sadu to neće dogoditi, jer Novi Sad nije uređen kao gradska zajednica i ne vode ga stručni i odgovorni ljudi. Ovim gradom se upravlja putem svakodnevnih izjava za medije u kojim gradonačelnik imitira svog partijskog šefa, a vodi se briga samo o tome kako da se izvuku pare iz gradskog budžeta – ističe Krstonošić.
Prema Krstonošićevoj oceni, uvredljivo je i više nego bezobrazno objašnjenje gradske vlasti kako su zbog velikog broja vozača na bolovanju morali da uvedu restrikcije.
– Niti je epidemija došla iznenada, niti su problemi sa manjkom vozača nešto što se nije moglo preduprediti. Gradsko saobraćajno preduzeće je u poslednjih 4-5 godina napustilo na stotine vozača, a pandemija korona virusa traje bezmalo dve godine! Bilo je dovoljno vremena da se pravilnom organizacijom rada, upravljanjem ljudskim resursima i adekvatnim merama u zaštiti od infekcije obezbede sve gradske funkcije, pa i javni prevoz. Oni čiji je posao da to obezbede očito nisu znali da kako da to urade, a po svemu sudeći nisu bili ni dovoljno zainteresovani za rešavanje problema sa kojim se suočavaju građani – zaključuje on.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.