Regulatorno telo za elekronske medije (REM) objavilo je izveštaj četvrtog preseka o nadzoru elektronskih medija tokom predizborne kampanje za republičke, pokrajinske i lokalne izbore u periodu od 16. do 22. maja 2020. godine.
Izveštaj pokazuje i ukupno vreme emitovanja predizbornog programa u periodu od 16. do 22. maja 2020. godine, kod svih pružalaca medijskih usluga.
Prema tom izveštaju, najviše prostora u medijima dobili su politički analitičari i to 35,46 odsto vremena.
Nakon njih sa 7,06 odsto vremena na televizijama, nalaze se ostali učesnici kampanje kao što su RIK, GIK, PMU, NUNS, Transparentnost Srbija, poverenici i zaštitnici građana i drugi.
Od političkih stranaka i koalicija koje izlaze na izbore ili zastupaju ideju bojkota, najviše prostora dobio je Savez za Srbiju (SZS) i to 16,16 odsto vremena.
Na drugom mestu našla se izborna lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“, koja je 8,87 odsto vremena na televizijama u istom periodu.
Treća po redu jeste Ujedinjena demokratska Srbija (UDS), koja je dobila 6,47 odsto vremena, a iza nje nalazi se koalicija SPS-JS sa 6,24 odsto.
Izveštaj je obuhvatio i kablovski program N1, koji ubedljivo najviše vremena posvetio predizbornom programu, čak 42,36 odsto ukupnog učešća.
Druga na spisku nalazi se televizija Nova S sa 16,28 odsto učešća, a iza nje je Hepi TV sa 11,62 odsto.
Mediji koji su takođe ušli u uzorak su
RTV PINK (6,84), TV B92 (5,24), RTV 1 (4,69), RTS 1 (4,40), Radio Novi Sad 1 (3,46), TV Prva (3,38), Radio Beograd 1 (1,06) i RTV 2 (0,67).
Ceo izveštaj REM-a možete pogledati OVDE.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.