Juriš finansijskog interesa na Makiš

Opozicionari poslali protestna pisma ambasadama Francuske i Kine

Ostavite komentar


    1. Kog naroda, ovo nije narod kada dozvolhava vlastima da rade ama baš sve što im padne na pamet i ispod pameti

  1. Metro je potreban.Grad nemoze da se razvije bez metroa. Umesto pocetne stanice Makis trebalo bi produziti do Obrenovca.

    1. U Beogradu vec zivi cetvrtina Srbije. Beograd se mozda razvija, ali Srbija umire.

      Mozda tako i treba.

      1. ne brigajte, dolazice nam prekodrinci, vec ih ima mnogo u drz sluzbama, ministarstvima, skupstini, jos ako dobiju nase drzavljanstvo kako to zeli dodik, tesko nama!

  2. u poslednjih osam godina Beograd unisten neplanskom divljom gradnjom, pretrpan automobilima, zgradama gde im nije mesto, ljudi ova vlast ce proci ali posledice ce ostati zauvek

  3. – Nova najveca pljacka;
    – Beograd ne moze da se razvija bez metroa;
    – Makis ne dirati;
    Ovako biva kada narod nema poverenja u vlast, a bogami, niti vlast u narod. Zvuci poznato, zar ne ?.

  4. Ne znam čime su Francuska i Kina zadužile Srbiju da njihovim firmama; Alstom i Power China daje poslove bez tendera. Naime, vagone za metro, tačnije za »BG voz«, je mogla na tenderu da ponudi i fabrika Siemens Mobility iz Kragujevca koja zapošljava oko 1.000 radnika i koja uskoro počinje proizvodnju vagona za Underground (metro) u Londonu. Na tenderu za građevinske radove je mogao da učestvuje i Strabag koji u Srbiji zapošljava preko 1.200 radnika. Inače, Strabag je između ostalih projekata učestvovao u izgradnji Gotthard Base Tunnel-a dužine 57,1km., a 16.12.2020. je na tenderu dobio posao proširenja U-Bahn (metro) u centru Beča, pa će za 500 mil. evra izgraditi četiri (4) stanice otvorenim iskopom (Cut&Cover) kao i 7km tunela, od toga 4km metodom TBM, a 3km metodom NATM. Ne kažem, da bi Siemens Mobility i Strabag na tenderu pobedili, ali bi Alstom i Power China morali dobro da razmisle koju cenu ponuditi da bi dobili posao, ovako su dobili, onoliko koliko su i tražili. Koliko je za investitora značajan tender govori primer Pelješkog mosta dužine 2.404m, visine 55m i koji ima i pet (5) raspona širine 285m. Izgradnju mosta je na tenderu za 277 mil. evra dobila kineska firma CRBC, ista ona koja je izgradila i most Zemun-Borča; Pupinov most dužine 1.507m i visine 23m. Koliko je za investitora značajan tender govori podatak, da su druge dve ponude za izgradnju Pelješkog mosta bile 340 mil. evra i 349 mil. evra, odnosno za 22.7% i 26% više od ponude CRBC od 277 mil. evra.

    1. Okupatorska vlast ne haje za dobrobit spskih firmi. Tek kada oslobodimo Srbiju od zločinačkog okupatora možemo da radimo na polzu naroda u Srbiji.

      1. Шта је ово људи,па зар статистичке грешке да ослобађају Србију, свашта чини машта.

  5. Izgradnja na Makišu i pogubna ruta metroa koja ne prolazi kroz sam centar grada se mora zaustaviti po cenu svega! Ovakvi projekti su zločin nad gradom, kao i mnogi pre ovoga, ali ovakva zlodela bi mogla napraviti nesagledivu štetu po grad!

  6. Bilo koji okupator, pa i fšističke snage Nemačke 1941-’45., nebi naneo takvo zlo žiteljima Beograda i drugih naseobina koji piju vodu iz ivorišta na Makišu! Razlika je što sadašnji okupator Srbije je glup i malo više nego lud.

    1. Ја мислим да нема ништа глупје од Вашег коментара.

  7. Poštovane bundžije, mislim da i francuze i kineze i sve poznate i nepoznate uključene u ovaj posao zabole za vaše dopise.
    Oni živeti ovde neće.
    A što se naše vrhuške tiče, tek njih baš briga. Osetili kako će opelješiti pare iz kredita i staviti u svoje džepove, i sada jurdišu u to kao svinje na mastan džak.
    A i njih zabole za kvalitet vode, jer ni oni neće živeti ovde.

    1. E ako si nam rekao ti, koji verovatni mnogo više od nas činiš da se situacija promeni.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.