Ako se ostvari samo delić od obećanja iz predizborne kampanje izborne liste Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd, glavni grad Srbije će procvetati, poput evropskih metropola, a Beograđani će živeti nikad bolje. Imaće veće penzije, vrtiće, bolnice, gondolu i jarbole.
Imaće i čak dve linije metroa i četiri linije BG voza koje će ubrzati saobraćaj i rešiti saobraćajne gužve. Doduše prvu fazu metroa Beograđani će videti tek 2020. godine, ali za početak će dobiti bar projekat podzemne železnice, jer je srpska prestonica poslednji evropski Mohikanac bez šina pod zemljom.
Obećavaju i uklanjanje starog i izgradnju novog Savskog mosta lepšeg i sigurnijeg koji će na stari podsećati po lukovima, mada “ zlobnici “ na društvenim mrežama tvrde da je glavni gradski arhitekta Milutin Folić inspiraciju pronašao u Abu Dabiju, jer tamošnji most šeika Zajeda neodoljivo, kažu, podseća na novo idejno rešenje Savskog mosta.
U dobro osmišljenoj kampanji, koja je zvanično i počela u danu kada su i raspisani izbori, kada je i predata lista GIK-u, učestvuju gotovo svi funkcioneri SNS, počev od predsednika države i predsednika stranke Aleksandra Vučića, preko ministara, do nestranačkih ličnosti koji su u samom vrhu izborne liste, a među kojima su balerina Aja Jung, profesor Pravnog fakulteta Sima Avramović, novinar Žika Nikolić, Vesna Stanojević, koordinatorka Sigurne kuće, i drugi. Kampanja naprednjaka istovremeno ide na više koloseka, a paralelno sa njom u akciji pridobijanja glasova učestvuju i Vučićevi koalicioni partneri Rasim LJajić, Bogoljub Karić, Milan Krkobabić,a na sebi svojstven način u konstantnoj kampanji je i Aleksandar Vulin, predsednik PS.
I dok na jednoj strani Bogoljub Karić obećava stanove za 200 evra po kvadratu za porodice sa troje dece, dotle je Rasim LJajić, lider SDPS i ministar trgovine i turizma obilazeći početak izgradnje nove saobraćajnice do Resničkog jezera, obećava nove turiste i investitore. Odigrao je ministar trgovine i turizma i partiju ne ljuti se čoveče sa penzionerima u Rakovici i naravno izgubio partiju, ali je pobrao simpatije starijih glasača.
Da ne budu samo obećanja u političkoj igri pobrinuo se opet Rasim LJajić i njegova SDPS. Oni su poklonili opremu Fudbalskom klubu Petka iz istoimenog sela kod Lazarevca i klubu „Dimitrije Tucović“ iz Šušnjara kod istog mesta. Osim lopti, LJajić im je uručio i mreže za golove, ukazujući da mu je želja da pomažu amatere.
Od predizbornih aktivnosti ovajdila se i Zemunska gimnazija kojoj su bivši košarkaši i kandidati sa liste SNS Milan Gurović, Goran Grbović i Nebojša Ilić obećali 5.000 evra, a gradski menadžer Goran Vesić poručio je da će dobiti novac za uređenje hale i sportsku opremu. Posrećilo se i dečacima Košarkaškog kluba Surčin , jer da nema izbora, ko zna kada bi zaigrali u hali „Aleksandar Nikolić“ i to još sa kandidatom SNS-a Milanom Gurovićem, a pride dobili su lopte i majice. Podmićivanje ili ne, tek reagovala je Transparentnost Srbija sa zahtevom Agenciji za borbu protiv korupcije da ispita donaciju u izbornoj kampanji, podsetivši da su zabranjene političke aktivnosti u školi.
Predizborne strasti uzburkao je i glumac Branko Milićević Kockica, koji je na listi naprednjaka, kada je u jeku kampanje podelio besplatne karte za predstave u pozorištancu Puž. Opozicija je tvrdila da je to zloupotreba dece. Dok su se neki građani sa decom okupili ispred pozorištanca da ga odbrane, drugi su na društvenim mrežama zapitali da li je Branko Kockica podržao listu SNS-a, da bi sprečio rušenje bespravnog objekta. Istina ili laž, ostaje da se vidi.
Ima i onih koji zbog izborne kampanje zadovoljno trljaju ruke. To su penzioneri sa Banjice koji su se pohvalili da ih je SNS poveo u Skadarliju gde su „omastili brke“ na ručku u Tri šešira, dok su se drugi besplatno vozili liftom na avalskom TV tornju. Penzionerima i ostalim biračima na više lokacija u Beogradu, sa sloganom „Aleksandar Vučić, zato što volimo Beograd“, nuđen je i besplatan očni pregled, a otišlo se i korak dalje, pa su obećane i naočare „za džabaka“. Reklo bi se u predizbornom Beogradu „teče med i mleko“.
Paralelno sa terenskom kampanjom, naprednjaci kroz naslovnice tabloida bliskih vlasti i televizija neprekidno vode i medijsku bitku, podsećajući građane da je pre pet godina Srbija bila pred bankrotom, a Beograd prezadužen, dok je danas dug grada smanjen za 500 miliona evra manje, što znači i da je svaka porodica značajno manje zadužena.
„Kasa Beograda pripada građanima, ne tajkunima i njihovim političkim zaštitnicima, poručuju ljudi sa liste „Aleksandar Vučić – Zato što volimo Beograd“ gotovo na svakom koraku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.