Kampanja za predsedničke izbore biće značajnija nego što se na početku činilo, personalizovana je, a građani to vole i to podstiče na veću izlaznost, ocenio je Bojan Klačar, izvršni direktor Centra za slobodne izbore i demokratiju (CeSID), na televiziji N1.
„Sve će ići u prilog tome da ćemo imati jaku dinamičnu, negativnu kampanju, i pojaviće se opet teme poput Kosova, Rusije, pre svega zbog desničarskih kandidata”, smatra Klačar..
Čini se, dodao je, da ce Vuk Jeremić i Aleksandar Vučić imati kreativna rešenja kada je reč o komunikaciji.
Govoreći o kampanji Aleksandra Vučića i njegovoj tvrdnji da je iznajmljivanje aviona za reklamu koštalo između 200 i 400 evra na sat, Klačar je ocenio da je premijer vešto iskoristio komunikacijski cifru koja je možda tačna.
„Ko zna da li je to (iznajmljivanje) za sat dva ili koliko, snimanje bi duže trajalo, pogotovo ako su bile dve verzije, bilo bi iznenađenje da zakup aviona košta samo toliko. Može da se desi i da su statisti radili za džabe, ali sumnjam da su svi radili džabe i da je to trajalo kratko“, kazao je.
Klačar je dodao i da se ideja za reklamu plaća, kao i produkcija.
„Sve to košta i uzima više resursa nego što je sam avion. Premijer je samo vešto iskoristio tu cifru koja je verovatno tačna, iznajmljivanje na sat ili dva – iskusan je komunikacijski potez premijera, da se o tome priča“, zaključio je on.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.