Povodom zahteva dnevnog lista Danas za komentarom na reakciju Pokreta Dosta je bilo, naglašavamo da je prilikom monitoringa predizbornih aktivnosti na Fejsbuku, Kliping isključivo posmatrao Fejsbuk stranice kandidata, što je jasno naglašeno u tekstu.
Fejsbuk stranice stranaka, njihovih koalicionih partnera i pokreta nisu uzete u obzir, pošto bi time bila narušena metodologija praćenja, s obzirom da neke kandidate podržava više desetina stranaka i organizacija, dok iza pojedinih stoje grupe građana. Svesni činjenice da i Saša Radulović, kao i mnogi drugi predsednički kandidati poput Boška Obradovića, pa i Vojislava Šešelja i Aleksandra Vučića, Fejsbuk kampanju ne vode isključivo preko svojih stranica, već i preko preko stranačke, kao i stranica svojih koalicionih partnera, podaci o tim kanalima komunikacije u kampanji bili su predviđeni za objavljivanje u narednoj analizi agencije Kliping. Pri merenju i verifikaciji broja sviđanja stranica, kao i interakcija sa stranicom, odnosno sviđanja, deljenja i komentara postova, Kliping je koristio precizne, zvanične i javno dostupne podatke Fejsbuk analitike.
Kliping naglašava da nikakve tendeciozne namere da se umanji popularnost kandidata Saše Radulovića na društvenim mrežama nije bilo, te da takva namera ne postoji ni prema kome od preostalih deset predsedničkih kandidata.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.