Koje marketinške agencije su angažovali predsednički kandidati?

* Saša Radulović angažovao Partner Research Solutions, Boško Obradović Vivid i Nina Media, Aleksandar Popović Marketing United Team i agenciju Jadar, a Milan Stamatović Pragmu
Ipsos radio za Vučića, za Jankovića Srebrn-Tuš

Ostavite komentar


  1. Na kraju krajeva, sve se svelo na to da je marketiška agencija bila neophodna. A verujem da je svaka stranka u svojim redovima imala bar po jednog čoveka koji bi to mogao da radi. Svako se može naučiti da bilo šta radi, nije ni taj marketing bauk.

  2. Ja sam bio saradnik sa ipsosom sve dok nisam uvideo da oni ne istraźuju već otvoreno navijaju za vučića.Zadnji upitnici su vas prosto navodili da odgovarate samo kako njima i vučiću odgovara ili bi odmah bili u grupi koja ne odgovara istrazivanju i prekidali bi vas u popunjavanju upitnika

  3. Ipsos je onaj Bogosavljevic sto po svim medijima "nezavisno" analizira politicke prilike i "nezavisno" istrazuje javno mnjenje i prognozira rezultate izbora? Vucic mu placa da bude "nezavisan"? Ima li icega u ovoj zemlji sto Vucic nije kupio? Bojim se za Danas

  4. Marketinške agencije svuda u svetu imaju istu svrhu…..i neophodne su u istraživanju javnog mnjenja….

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Srđan Gojković Gile, muzičar

Pozivam sve one koji čitaju Danas da ga podrže tako što će se učlaniti u Klub čitalaca Danasa i tako podržavati nezavisno novinarstvo.