Koliko su učesnici izbora potrošili reklamirajući se na Meti (Fejsbuk i Instagram)? 1Foto: Pixabay/Pixelkult

Procenu koliko su učesnici lokalnih izbora 2. juna potrošili reklamirajući se na platformama kompanije Meta (Fejsbuk i Instagram) objavio je analitičar digitalnog marketinga Mihajlo Popesku.

Mihajlo Popesku je objavio da su samo za oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu u prehodnih 30 dana ključne partije potrošili sledeće sume: SNS i partneri 120,353 evra ili 0.31 po glasu, Biramo Beograd 14,737 evra ili 0.16 po glasu,
Kreni Promeni 6,039 evra ili 0.05 po glasu, MI 100 evra ili 0.002 evra po glasu.

Popesko je ove cifre objavio na mreži Iks.

Popesku je objavio i tabelu i link do dostupnog izvora podataka na Fejsbuku.

Koliko su učesnici izbora potrošili reklamirajući se na Meti (Fejsbuk i Instagram)? 2
Printskrin Iks

Prema dostupnoj biografiji na Internetu Mihajlo Popesko je završio marketing na beogradskom FON-u, a postiplomske na Univerzitetu u Notingemu (Velika Britanija) i bavio se modelima predikcije ponašanja, Kembridž analitikom, i sličnim oblastima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari