Procenu koliko su učesnici lokalnih izbora 2. juna potrošili reklamirajući se na platformama kompanije Meta (Fejsbuk i Instagram) objavio je analitičar digitalnog marketinga Mihajlo Popesku.
Mihajlo Popesku je objavio da su samo za oglašavanje na Fejsbuku i Instagramu u prehodnih 30 dana ključne partije potrošili sledeće sume: SNS i partneri 120,353 evra ili 0.31 po glasu, Biramo Beograd 14,737 evra ili 0.16 po glasu,
Kreni Promeni 6,039 evra ili 0.05 po glasu, MI 100 evra ili 0.002 evra po glasu.
Popesko je ove cifre objavio na mreži Iks.
Samo za oglašavanje na FB i Instagramu u prehodnih 30 dana ključne partije i pokreti su ovako trošili:
SNS i partneri €120,353 ili €0.31 po glasu
Biramo Beograd €14,737 ili €0.16 po glasu
Kreni Promeni €6,039 ili €0.05 po glasu
MI <€100 ili <€0.002 po glasu— Mihajlo Popesku (@visokodrustvo) June 5, 2024
Popesku je objavio i tabelu i link do dostupnog izvora podataka na Fejsbuku.
A sada da malo pogledamo ko je i koliko potrošio na oglašavanje na Meti na ovim izborima.
Trošak oglašavanja po osvojenom glasu sračunajte sami.
Link ka izveštajima: https://t.co/oBmNgCwb2j pic.twitter.com/B4mbvdtNyx
— Mihajlo Popesku (@visokodrustvo) June 4, 2024
Prema dostupnoj biografiji na Internetu Mihajlo Popesko je završio marketing na beogradskom FON-u, a postiplomske na Univerzitetu u Notingemu (Velika Britanija) i bavio se modelima predikcije ponašanja, Kembridž analitikom, i sličnim oblastima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.