LSV: Marketinški nastupi vlade 1

Liga socijaldemokrata Vojvodine(LSV) saopštila je danas da je krajnje vreme da članovi republičke Vlade „počnu da rade svoj posao, a da marketinške nastupe ostave za predizbornu kampanju“.

Poslednja izjava ministra zaduženog za regionalni razvoj Milana Krkobabića, da selo nije prepoznato kao kategorija u Ustavu, samo je još jedan u nizu dokaza potpuno konfuzne politike koju vodi Vlada Srbije, kaže se u saopštenju.

Dok se, navodi LSV, sa jedne strane donose zakoni koji „dodatno slabe lokalne samouprave“, dotle ministar Krkobabić nejasno govori „o jačanju uloge sela u političkom sistemu Srbije“.

Ministar Krkobabić već godinu dana marketinški promoviše ideju o razvoju sela i najavljuje „fantastične rezultate obnove“.

LSV pita ministra šta je fantastično u „činjenici da je samo iz Sajana u opštini Kikinda u poslednje vreme otišlo 40 porodica“.

Rešenje je u decentralizaciji cele države, do mesnih zajednica i sela, navodi LSV i ocenjuje da, „nažalost, reč decentralizacija ne postoji u rečniku članova Vlade Srbije“.

Bojimo se da je prikupljanje političkih poena bitnije od konkretnih akcija na izmenama u političkom sistemu Srbije, dodaje LSV.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari