Na srpskim putevima najviše polovnih automobila

Ostavite komentar


  1. Dragi „profesori“, motori klase Euro 3 I Euro 4 su pre par godina bili posednja reč tehnike. Ali šporeti na drva i ugalj nisu modernizovani od 1855 godine. Deponije oko Beograda se ne gase poslednjih 10 godina, jer njihovo zagadjivanje nije opasno. Šta još ??

  2. Evro tri i evro četri motori prelaskom na tečni naftni gas prelaze u kategoriju motora evro šest čak evro seda.. ukidanjem takse na TNG i subvencijom država bi za kratko vreme rešila problem sa nastalim problemom. Ali ovde nije u pitanju zagadjenje vazduha nit kastu to mnogo brine,problem je u nadolazećoj energetskoj krizi,gde će se sirotinja istisnusti iz saobraćaja. Drugo da se subvencijama okupatorska automobilska industrija pokrene i pospeši njen prelazak na električne automobile. Zato mi sirotinja treba da finansiramo bogate“DRPSKI ROBIN HUD“ uzimao od sirotinje i davao bogatima. Naravno ova ujdurma nemoguća je bez okupatorskih ispostava koje vršaju u Srbiji od nvo,medija i vlade kojoj svoja sirotinja dodje kao kolateralna šteta. Sirotinjo pričao o evro 3 i 4 nije zbog toga što neko brine o vašem zdravlju već zato da bi vas oprlili. Jer kad bi brinuli o sirotinji ona bi bila sita,mogla bi da se leči,kupi lek,popravi zub ne smrzava se pa gori gume patike i sve što stigne. Sve u svemu sirotinja će opet platiti ceh kasti koja uživa u svojim privilegijama,

  3. To sto zabrane uvoz euro 3 i 4 nece ljudima uterati pare u dzep pa da mogu da kupe euro 5,6..8 itd.Pa svako bi radije vozio noviji auto.A da ce promene vazduh takvom odlukom to nema veze sa zivotom.Problemi su lozenje drva,nafte,loz ulja,termoelektrane.U Americi mozes da vozis sta hoces.

  4. Ako donesu ovu odluku,izgubili su naredne izbore!Najveći izvor zagađenja su drva i ugalj!!!Toga nema na zapadu ali ima Euro 3 i 4 automobila!Hoće da primene neke zapadne zakone a daju plate manje nego u Bangladešu!I na zapadu zakon može da važi samo na nove kupce a stari mogu da voze stare automobile i bez problema prolaze tehnički još 10 godina ako treba.Znam iz iskustva.Ne može država da te pusti da kupiš auto pa onda da ga zabrani?

  5. Nisu ni svesni kuda ovo vodi!Teraju narod u ćorsokak,sa platama od 200-300 evra u većini Srbije će narod tek tako moći da kupi Euro 5!?!Toliko smo jaki da narod masovno beži u inostranstvo a ovi što ostaju će morati da voze dobre aute!Ovo sa zagađenjem je glupost,u jednoj maloj Holandiji ima 13 miliona automobila na ulici svaki dan i možeš da voziš šta hoćeš.Postoji izuzetak u nekoliko većih gradova gde postoji zelena zona u užem delu centra grada.Primer Roterdama:Zabranjen je ulaz u zelenu zonu dizelima starijim od 2001.godine i benzincima starijim od 1992 godine!Van samog centra tih većih gradova možeš da voziš gde hoćeš!A mi bogatiji od Holandije pa možemo da udarimo totalnu zabranu na Euro 3 i 4 !Vučić kao pravi neke puteve a broj ljudi sa automobilima će da smanji.Jer ovim zakonom neće sigurno povećati.Dosta ljudi koje znam,naročito starijih se već izjasnilo da im ne pada na pamet da kupuju drugi auto ako im ovi ne prođu tehnički.Posle neka Vučić voza svoj Euro 20 auto kroz naplatne rampe i otpaćuje sam autoputeve kojima je bez izrade neke računice zadužio Srbiju!

  6. Rešenje, zabraniti vožnju kroz grad automobilima sa euro 3 i 4 motorima pa i 5 i tada će nestati tih 6% uticaja. Šta je sa ostalih 94 % zagađivača vazduha? Niko ama baš niko nije izašao sa predlogom kako oni da smanje svoj uticaj, zašto? Košta, mnogo košta, a onda svi udri po automobilima da se čuje da nešto preduzimaju po pitanju zagađenja. Jedino što će postići je da mali čovek ne može da kupi i tu tzv “krntiju“, a i nema kome da se žali i čime da preti. Doduše ima, izborima. Akcija zabrane uvoza euro 3 se pomera tek za sledeću godinu, da mali čovek ipak ne pokvari računicu velikog.

    1. Slažem se. Zabranom uvoza euro 3 i 4 ćemo dobiti efekat da se uvoze automobili sa euro 5 motorima za iste pare kao za 3 i 4, jer prosečan Srbin nema para za moderan auto, što znači da će se uvoziti još veći krševi nego do sada.

  7. na svaki treba da se uvede ruski fotokataliticki filter kao i na fabrikama dotad nema nam spasa

    1. Pa i u svakoj kancelariji zašto da ne, bude koji prečiščivač.. Već kada smo zatvoreni po 8h,o duže a napolju moram da čekam buru ili oluju.. . Ne bi li vazduh bio koliko toliko čistiji..

  8. Interesantno je da ovaj tekst pocinje konststacijom da automobili ucestvuju u zagadjenju sa 6%.Sta je sa onih 94%Neko je pomenuo drva i ugalj usmeravajuci paznju na na individualne potrosace tj.domacinstva sto je u redu,ali niko ne pominje krupne igrace.A to su T.E. Obrenovac i Kostolac ali izelezara Smederevo i R,T,B.Bor.Oni su nedodirljivi i to ce tako i ostati.Ali ako ta uredba o automobilima prodje,a ja mislim da ipak nece, sta ce mo sa onih 94% koji ce ostati?Sta ce nam vredeti zdrava setnja do posla i nazad kad ce mo udisati onih 94%?Ali imam jedan predlog:Da sve to odlozimo za 2025 godinu pa kad budemo imali prosecnu platu 900eura moci ce mo da nategnemo nekako,Posteno?

  9. U pravu su ljudi.Sve to treba zabraniti.Eto na primer moja majka,vozi ladu 1985. godiste.To joj je prvi,i jedini auto.Zaljubila se u njega.Ja joj stalno pricam da kupi nesto mladje,ali ona nece.A,mogla bi lagano da kupi nekog mercedesa.Ima 15000 dinara penziju,pa polako na lizing.

  10. Vlast naz pogusi sa auto otpadom iz Evrope koji su uvezli a haosu koji su napravili sa parkingom da ne pričam. Da stanuju u zgradama i da je njima parking pod prozorom ne bi to radili jer buka ubija. Najgora vlast u istoriji.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.