Pokret Metla 2020: Ideja Vučića o zabrani automobila sa Euro 3 motorom nepromišljena

Ostavite komentar


  1. A nije se predsednik setio da napravi obecani metro, i tako zagadjenje u Beogradu smanji na najmanju mogucu meru.Kao da nam je lako sto trpimo svakodnevnu torturu na ulicama od nepodnosljivih guzvi i zagusenja saobracaja.Treba jednom da se nadjete u spici u delu preko Pancevackog mosta kroz Bul. Despota Stefana, pa kroz tunel, pa na Brankov most.
    Kakvi su uslovi za zivot stanara u tom delu grada, da li se neko pita?

    1. Ako nemamo metro, imamo Bg voz koji zbog lošeg rada GSP-a koristi sve više građana. Nažalost, unapređeni šešeljoidi su uništili krak Resnik/Batajnica, ali ostala 2 kraka sasvim solidno funkcionišu. Ne znam samo kako je to ekonomski opravdano jer je vožnja Bg vozom besplatna!

    2. Postoji li jos nesto u Srbiji sem Beograda? Zagadjenje u bg, guzva u bg, pukla cev u bg….. Dokle bre vise ??? Za nas seljake se pita samo kad se placa porez i ide u rat…

  2. Najveći problem je što u Beogradu ima previše drveća, treba lepo sve da se poseče i da se izgrade šoping centri, gondole, fontane, jer drveće dokazano zagađuje vazduh.

  3. Odluka u interesu uvoznika novih automobila, koji se nadaju da će tako povećati prodaju i profit, upakovana u priču o ekologiji. Na žalost, to se neće desiti u većoj meri jer je kupovna moć u Srbiji mala.

    1. Mi penzioneri kupujemo stari hleb i nemamo za lekove. Vozimo se Stojadinom samo do lekara.

  4. Čitam ovo i ne vjerujem, pa u BiH se od maja ove godine me može uvoziti ni sa Euro 4 i već oko 8 godina se ne mogu uvoziti vozila starija od 7 godina.U svakoj normalnoj ekološki svjesnoj zemlji bi trebalo tako da bude.Ne treba mješati zdravlje građana sa politikom.

  5. DSS politika – malo Kosova da se ne zapostavi nacionalni sloj, malo o ekonomiji da se ne zapostavi socialisticki sloj.

  6. Traba zabraniti i euro 3 i euro 4 motore. Pa mora se misliti o zdravlju ljudi u Beogradu. Ne razumem zašto ljudi ne kupuju nove automobile. Krediti nikad nisu bili povoljniji, a ratu od 300 do 400 eura svako može da podnese. To je jedan prosečan ručni sat. Biće kasno kad nas klimatske promene zahvate.

    1. Verujem da je ovo bilo saljivo? Niste ozbiljni?
      Kredit koji spominjete beogradjani, neki od njih mozda sebi i mogu priustiti ali vecina stanovnistva nije u mogucnosti! Da je Fijat 500l povoljniji i da drzava dotira kupuvinu tog auta svojim gradjanima umesto sto daje subvencije stranim firmama za nekoliko godina bi se vozni park poravio. Ovako svako vozi ono sto moze ili mora!

  7. Nisu automobili najveći zagađivači.VDaleko veći su fabrike,ovih dana najveća koncentracija je u Kosjeriću i Valjevu,tamo je cementara i druge fabrike,verovatno rade bez filtera kao i u Boru.Dok je Beograd bio najzagađeniji u Evropi dotle je Zagreb bio naj nezagađeniji u Evropi,neće biti da tamo nema automobila.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.