Prema podacima o finansiranju oglasa, stranica aktuelnog predsednika Aleksandra Vučića kao i stranica vladajuće Srpske napredne stranke izdvojile su najviše sredstava za kampanju, čak 74.282 evra i 50.312 evra, ali su se po broju oglasa obe stranice našle pri kraju prvih 10, sa po 84 i 80 oglasa, pokazuju rezultati Šer fondacije.
Na trećem mestu nalazi se stranica ‘Aleksandar Šapić’, kandidata SNS za gradonačelnika Beograda sa 32.345 evra, a na četvrtom stranica ‘Dela Govore’ sa potrošenih 31.866 evra.
U zbiru, stranice predsedničkog kandidata, kandidata za gradonačelnika, stranica vladajuće partije i zvanična stranica koja nosi ime predsedničkog slogana i takođe je finansirana od strane SNS-a, sve zajedno su potrošile 188.805 evra na predizborno oglašavanje u kampanji, odnosno skoro 50 odsto celokupnog iznosa potrošenog od strane svih stranica analiziranih u ovom istraživanju.
Pokret Dveri na oglase potrošio je 29.777 evra, dok je koalicija Boris Tadić „Ajmo ljudi“ izdvojila skoro duplo manje odnosno 15.670 evra.
Neznatno manje potrošili su Suverenisti, 14.796 evra, a koalicija „Moramo“ 12.470 evra.
Kada je reč o broju oglasa, najviše ih je imala koalicija „Moramo“.
Koalicija Moramo imala je 448 oglasa na društvenoj mreži Fejsbuk tokom predizborne kampanje, najviše od svih učesnika izbora, dok je na drugom mestu, sa 283 oglasa bio kandidat za gradonačelnika Beograda Socijalističke partije Srbije (SPS) Toma Fila, saopštila je danas Šer (Share) fondacija.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.