Izborna kampanja je period kada političari koriste sva raspoloživa sredstva da dođu do većeg broja birača, a u tome im pomažu društvene mreže. Novi trend među srpskim političarima je svakako društvena mreža TikTok.
Tiktok pretežno koristi mlađa populacija, ali se i to menja u poslednje vreme, imajući u vidu da i pripadnici starije populacije otvaraju profile na TikToku i prate šta se dešava iako ne objavljuju sadržaje.
Da su korisnici TikToka budući glasači i da sadržaji sa TikToka lako postanu popularni i na drugim društvenim mrežama shvatio je i predsednik Vučić koji je redovno počeo da objavljuje kratke forme sadržaja iz izborne kampanje i pokušava da se prikaže u nešto opuštenijem svetlu, kao što je to slučaj u objavi sa svojim TikTok dvojnikom.
Odmah nakon što je Vučić počeo da koristi „TikTok“, nalog je otvorio i ministar finansija Siniša Mali koji je i sam priznao da je to za njega novina i da će pokušati da se snađe.
Pažnju ovog vida političke komunikacije mnogo pre predsednika Srbije i ministra finansija privukao je bivši ministar privrede Rade Basta.
Basta je za kratko vreme pokupio simpatije brojnih „TikTokera“ koji sada prave sadržaje za svoje profile sa njegovim likom.
@radebasta Zajedno možemo da napravimo velike rezultate! 💪💪 #radebasta #basta #rade #ministar #privreda #ministarstvoprivrede #biznis #srbija #serbia #economia #economy ♬ Piano music – Hiro Hattori
Često su to kratke i šaljive forme koje se plasiraju, a primetno je da se „TikTok“ forme u kojima se pominje Basta objavljuju i na drugim društvenim mrežama, tako da nije čudo što su i drugi političari prepoznali važnost ovog vida političke komunikacije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.