Pitali smo sagovornike: Kako vam se dopada drugi spot za predsedničku kampanju lidera SNS u kojem je iskorišćen povik „Vučiću, pederu“?
Nikola Parun – politikolog
Spot „Vučiću, pederu“ nije ni pravljen da se meni dopadne, on služi utvrđivanju njegove izborne baze i sigurno će da radi na njegovoj ciljnoj grupi. Važnije – ovaj spot otkriva svu premijerovu nesigurnost. Okružen je neprijateljima, svi ga sapliću i mrze. Dok kontroliše gotovo sve medije, poručuje nam: „Bez obzira šta vam kažu – vi znate istinu“. U tom smislu je šizofren i nagao prema ljudima van njegove baze.
Aleksandar Čotrić – potpredsednik i narodni poslanik SPO
Hrabar, duhovit, pamtljiv, neobičan, efektan, provokativan i jedinstven u našoj dosadašnjoj političkoj praksi. Odlično korespondira sa onim skeptičnim delom biračkog tela. Rekao bih da je to ubedljiv i argumentovan odgovor na nihilistički odnos prema svemu što je Vlada uradila.
Igor Avžner – marketinški stručnjak
Ja moram da verujem spotu, da bih glasao za kandidata. Odabir mesta za „kafanske priče“ mogao je biti i gori, na primer, Udruženje lovaca i ribolovaca, ali to je već stvar onih koji su priču smislili i onoga koji je prihvatio. Praćenjem filmske logike i opovrgavanja svake primedbe ljudi iz kafane, spot navodi na zaključak da i navijači nisu u pravu, jer uz zagonetan osmeh kandidat odmahne glavom, kao da kaže: „ipak nisam“. Ljudi su razočarani?!? Da li je poruka: Da si još i to, glasao bih za tebe, ili? Ipak u jednom se potpuno slažem sa protagonistom: „Šta god vam kažu, vi znate istinu“. U to ime… JA ne verujem.
Nebojša Krstić – marketinški stručnjak
I drugi Vučićev spot je izvanredan. Radi se o školskom primeru suočavanja sa problemima koje kandidat ima u javnom diskursu. Vučić, naime, argumentovano odgovara na najčešće zamerke opozicionih kibicera i onih koji povazdan zakeraju ponavljajući ista opšta mesta. Sam Vučić se prilično dobro snašao predstavivši se u drugačijem i ležernijem izdanju od svog uobičajenog.
Tatjana Vojtehovski – novinarka
Ovo je prvi put u istoriji svetskih političkih kampanja da se pojavi ovakav spot. U spotu je prikazan kandidat za predsednika države kao usamljen čovek koji nema nikog pored sebe; koji je u konfliktu sa svima koji su oko njega i koji mu oponiraju i osporavaju ono što on govori; čovek koji učini da se svi bukvalno smrznu i ukoče kada on govori i da prestane svaka aktivnost ljudi oko njega. Osim insistiranja na ispijanju piva, što je akcenat ovog spota koji nije reklama za pivo već politička kampanja, postavlja se pitanje s obzirom na to da kandidat za predsednika kaže „u poslednje tri godine Srbija je na dobrom putu“ – šta je sa prve dve godine kada je on na vlasti ukupno pet? Na kakvom smo onda putu bili? Permanentno insistiranje da kandidat za predsednika nije homoseksualac zahteva opservaciju koja je van domena moje struke, no ono što svakako jeste je da je to insistiranje prevazišlo sve granice ukusa.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.