Šapić o protestu sindikata GSP: Nisam baš sklon tim pritiscima i popuštanjima

Ostavite komentar


  1. Kakve bre šoferčine? Sve te linije dati privatnicima i neka uvezi vredne ljude iz Pakistana i Indije da nas voze. GSP i tako samo gubi novac svih nas. Svaki mesec, svake godine. Vrte đevrek i misle da su neki faktor. Isto i za pekare, medicinske radnike i gde god fali radnika. Naši vredni radnici su otišli odavno, ne dozvolimo da finu Gospodu koja nam pune budžet, ucenjuju lenštine koje su ostale u Srbiji. Ima ljudi koji za 500 eura i dušek u nekoj šupi ima da rade dve smene 6 dana u nedelji, kako su i navikli u svojoj zemlji i to za mnogo manje para. U Bangladešu rade ljudi za 100$. Ovi naši dve pokondireni. Konobari, kuvari, vozači… sve to alavo. Uvek im je malo.

  2. Dodao je da „ne mogu Beograđani da budu taoci GSP-u“, navodeći da grad zna za probleme u tom preduzeću, poput zaposlenih koji rade i za GSP i za privatnike, ali i „krađe delova i benzina koji se prodaju privatnicima“.

    Kako su samo nezahvalni? Vide da sve znamo i puštamo ih da kradu i opet im je malo? Puna podrška Šapiću. Od kad je prevoz džabe uživam u vožnji i ništa mi ne smeta. Mislim j načelu nije džabe sli imam spremnu poruku i ako uđu u bus ja je pošaljem. Ovog meseca me prevoz košta 100 dinara. Imate moj glas.

  3. Najviše radnih dozvola izdato je državljanima Kine, Rusije i Turske.

    Pored ove tri zemlje, tu su i radnici iz Indije, Kube, Makedonije, Ukrajine, Nepala i Bosne i Hercegovine.

    Valjalo bi ove navedene držače đevreka spustiti na zemlju. Dajte dovedite još 20000 vrednih vozača, spremnih da rade 12 sati 6 dana u nedelji kao što je običaj u njihovim zemljama.

  4. A ovi bi sindikati da se u ede samoupravljnje? E to je davno prošlo vreme.

  5. Najveća nabavka vozila, ali je propustio i da kaže kojih – turskih šklopocija. Nećemo se voziti u Solarisu, MAN-u ili Mercedesu koji dominiraju Evropom, nego u turskim BMC-ima i Akiama. Već imamo gomilu tih vozila i sva su se pokazala kao visoko nekvalitetna. Nabavljaju se isključivo turska vozila uz basnoslovnu cenu jer su sa njima u dilu. I za tramvaje se namešta tender da bude turski proizvođač Boznakaya. Tender je nedavno oborio Siemens jer je očigledno da se namešta jednom ponuđaču. Ostaćete upamćeni kao vlast koja je najviše štete GSP-u nanela, što privatizacijom linija, što nabavkom loših vozila. Svaka čast onom ko bude uspeo GSP da vrati na noge, jer će to posle vas biti jedan od najtežih poslova!

  6. Aco turski BMC je bankrotirao. Naš Beograd je bio jedan od poslednjih kupaca. Mora da je bila mnogo dobar mito.

  7. Човек је види се огладнео. Треба му дати неколико банана.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.