Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović odgovarajući na kritike opozicije u vezi sa izgranjom Koridora 10, iznela je ponovo notorne neistine u svrhu prikrivanja hroničnih neuspeha u svom resoru, saopštila je večeras Socijaldemokratska stranka (SDS).
Naime, ministarka tvrdi da u vreme bivše vlasti autoput kroz Grdeličku klisuru nije ni postojao, a istina je da nikada ni ne bi postojao da upravo bivša vlast nije dogovorila izgradnju, završila projekte i obezbedila finansiranje za taj autoput, navodi SDS.
Mihajlović nastavlja da obmanjuje javnost iznoseći lažne podatke u pokušaju da prikaže, kako je rekla, da je za vreme bivše vlasti učinjeno „nula odsto“.
Podsetimo i nju i javnost na to da je istina sasvim suprotna i da je ova vlast za šest godina i dalje na nula „odsto“ i na politici ideja, maketa i kićenja tuđim perjem, piše SDS.
Za vreme predsedničkog mandata Borisa Tadića završen je prostorni plan republike Srbije; definisani su pravci strateških koridora; završeni projekti i obezbeđene finansije za sve autoputeve i mostove koji se samo po ugovornim obavezama završavaju u mandatu ove vlasti i sa čim ova vlast nema apsolutno ništa; završen najveći deo eksproprijacije.
Pokrenuta je izgradnja autoputeva i mostova; završen autoput do Mađarske; završen autoput Ub-Lajkovac, pri čemu je angažovana domaća građevinska operativa čime joj je omogućeno da preživi; pokrenuti radovi na ostatku Koridora 10 prema Makedoniji i Bugarskoj.
Završen je most preko Dunava kod Beške; završen most na Adi kao deo obilaznice oko Beograda; završeno više od polovine obilaznice oko Beograda; završen most preko Tise u Senti; završen most preko Drine kod Rače.
Skoro u potpunosti je završen Pupinov most za koji su obezbeđene finansije, završeni projekti i dogovorena izgradnja u okviru strateškog partnerstva koje je bivša vlast uspostavila sa Kinom.
Projektovan je, započet, obezbeđeno finansiranje i skoro završen autoput od Ljiga do Preljina na Koridoru 11 u okviru strateškog partnerstva koje je bivša vlast uspostavila sa Azerbejdžanom i započeta izgradnja Žeželjevog mosta u Novom Sadu. Da ne pominjemo manje infrastrukturne projekte, lokalne i magistralne puteve…
Sve ovo bivša vlast je praktično uradila za samo četiri godine mandata, naglašava SDS.
S druge strane, Vučićeva vlast za šest godina nije izgradila nijedan most, nema nijedan kilometar autoputa koji su projektovali ili za koji su obezbedili finansijska sredstva. Dakle, nijedan jedini kilometar autoputa dok ministarka Mihajlović bezočno obmanjuje javnost kako je nula odsto rezultat bivše vlasti.
Jedino što je ova vlast uradila je medijsko spektakularno otvaranje kilometra po kilometra autoputeva sa kojima nemaju nikakve veze samo kako bi stvorili lažnu sliku da se nešto radili i prikrili potpuni izostanak rezultata, ocenjuje SDS.
Pored toga, otvarali su i mostove na kojima su se kitili tuđim perjem i menjali naše projekte čime su doveli do urušavanja potpornog zida u Grdelici više puta. Dakle, pokazali su da ne da nisu u stanju da nešto urade, nego nisu u stanju ni da realizuju već završene projekte koje su nasledili.
Da ne zaboravimo nabrajajući „rezultate rada“ ove vlasti i pokretanje smehotresnih vanrednih medijskih provera mostova u Srbiji povodom rušenja mosta u Đenovi, navodi SDS.
Jedina autentična ideja ove vlasti je autoput od Niša preko Merdara do Prištine, ali je taj put vidljiv samo u njihovim glavama i apsolutno ništa dalje od ideje nije urađeno u vezi sa tim. Tek posle šest godina pokrenuli su neke dogovore o infrastrukturnim projektima, ali i to oslanjajući se na strateška partnerstva uspostavljena tokom predsedničkog mandata Borisa Tadića, naglašava u saopštenju Tadićeva stranka.
Ministarstvo Zorane Mihajlović bi, dakle, trebalo da promeni naziv u ministarstvo za izgradnju Potemkinovih sela, maketa i tuđeg perja.
SDS će narednih dana da obavesti javnost o još jednom skandaloznom „rezultatu rada“ ove vlasti u oblasti infrastrukture, kojim je na najbrutalniji način prekršen zakon i otvorena nova kriminalna afera, zaključeno je u saopštenju SDS.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.