Šutanovac: Nije fer da se za pad aviona optuži ministar

Ostavite komentar


  1. nisu u pitanju piloti najcesce kao uzrok pada letelica vec ODRZAVANJE i Servisiranje toliko . Solidarnost bivseg ministra sa sadasnjim za mene nije iiznenadjenje kao i optuzivanje pilota , ova drzava je za mene odavno veliko razocarenje i zato se i osniva Narodna Republika Srbije , jer ove strukture odavno su suepndovale sve instrumente promenjivosti i demokratije , samo oni mogu da se kandiduju i samo oni mogu biti birani bez obzira sto ova drzava odavno tone u propast .Otudjenost ove drzave od naroda me necudi njima je bitan kapital da sa njime izbegaju u iunostranstvo posle kraha ove drave politicke mafije , briga o narodu suspendovana je datumom srti Marsala Josipa Broza TITA .

    1. Dobar komentar . Gde se to osniva i ko to osniva , mislim na NARODNU REPUBLIKU SRBIJU ?. Pa da to je to, drzavom treba da vlada narod koji je svoje izabrao, ali oni ti izabrani se svi preokrenu u nesto drugo pa ili rade za sebe ili za nekoga van drzave ili ko zna za koga ali za narod je teza prica da umeju da vladaju , kao da je pokusao Vucic ali ni to nije to .

    2. Problem našeg naroda je to što živimo stalno u prošlosti. Stalno pričamo kako je pre bilo bolje itd itd.
      OK. Ali vreme se promenilo nažalost na našu negativnu stranu.
      Sve više nestručnog kadra u svim pravcima, najviše u politici.
      Narod ćuti i trpi, a kad nije. Kod nas vladaju već od 1990 neki teške kriminalne grupe. Budimo iskreni i pogledajmo zadnjih 30 godina šta je sve bilo j kako je bilo.
      Nikad nećemo mi stići bilo gde EU ili šta drugo. Poneki put izgleda Srbija kk neka država u Africi ili J. Americi.

    3. Ako nismo sposobni da imamo civilno vazduhoplovstvo nismo ni za vojno. Kada ste rušili i uništavali državne i ekonomske strukture radi prodaje i pljačke mislili ste da ćete napraviti nove pod vašom komandom .Samo da vi odlučite da sada postanete od rušitelja-graditelji! To pokazuje koliko ste inteligentni .Ko je “ talentovan” za rušenje nije sposoban da gradi. Svaka budala može da ruši.

  2. Još u tvoje vreme,,lovci,,su skrajnuti,napravljen prostor nižerazrednim likovima,proradile kumovske veze ,da su isplivali razni ,,bandići ,, a za njima sve ostalo nastupila osveta ,,zakasnelih kadrova,,sa dozvučne avijacije na nadzvučnu ne biva može samo obrnuto. ,Sem toga mišljenja sam da je minimalna razlika ili ti mrtva trka u neznanju Vulin-Šutanovac

  3. bivsi ministar prica nebuloze , svaki pilot po zakonu mora da ide na lekarske preglede i ima odgovornog staresinu , koji odlucuje da li ce da leti ili ne . u avionu su bila dva iskusna pilota , znaci nije pojedinac . u svakoj normalnoj drzavi ministar snosi odgovornost , ili nevalja avion ili nevaljaju piloti , a ministar je odgovoran i za jedno i drugo , .. kakve tetke , kakvi bakraci …

    1. Upravo tako, mora se sistem uvek tako postaviti da onemugučava uticaj ljudskog faktora, kao i tehničke neisprvnosti. Preventivnim radnjama mora se svesti verovatnoća negativnih dogadjaja na minimum. Latenti dogajaji moraju biti u startu eliminisani. Čak i ako dodje do otkaza, koji ne sme biti latentan, mora postojati adekvatni odgovor, prethodno definisan procedurom (what if analiza).
      Prosto rečeno, u ovom slučaju postoji čista komandna odgovornost za nefunkcionisanje sistema, kao što je to bilo i u slučaju Šutanovca. Sada što se on provukao i nije snosio odgovornost, ne daje mu za pravo da govori to što govori.

  4. I pored stvarne ogorčenosti i tuge za gubitkom ljudskih života, komentar bivšeg ministra me je veoma pozitivno iznenadio i naterao na razmišljanje.

  5. ovako se nije govorilo cak ni u slucaju pada helikoptera. Sutanovac, nizi potrcko i pudlica Vulina i vladajuce koalicije treba da razmisli o iseljenju…..

  6. Eto sta se desava kad nema demokratije, reguralne promene vlasti, vec jedni te isti ostaju duze od 4-godisnjeg mandata. Stradaju nevini, i samo iznova i iznova gubimo mlade zivote sa kojima smo i onako u deficitu.
    I kad smo pristali na kolojilani nacin zivota. Bolje su bile one titove politicke hajke, lepljenje etiketa i zatvori, sve sem gubitka zivota. Ali ova politicka destrukcija u Srbiji je uzela maha i bojim se da se nece zaustaviti bez kontra destrukcije.

  7. Ponovo se javljaju oni koji su vojsku i zaposlene upropastili dok su oni licno za svoga mandata stekli stosta.

  8. Nalakse je optuziti ministra za neku nesrecu cinjenu u vojsci , ali zato i svaki ministar ili general, bivsi sadasnji nije ni vazno , treba da stavi sam sebi na papir Sta sam ja dobro doneo vojci Srbije .

  9. Sramota je da Šutanovac nije krivično odgovarao zbog pada heliikoptera! Ima li dotični savesti?

  10. Gospodin zet Miroslava Ilića je potpuno u pravu. Za ovo ne treba optužiti ministra već radnicu kioska u Despotovcu, pa nek dokazuje da nije kriva. Tako su i oni radili, pa zato sada imamo ovo

  11. Ukratko: Sutanovac Vulinu – Vojvodo, a ovaj njemu Serdare! Sutanovac, redar sa narodnjackih koncerata, a Vulin propali metalac koji se od nemoci presaltao na narodnjake., sta oni znaju o ministrovanju i o radu .. Ministarski posao nije samopromocija; slikanje; primanje narucenih nagrada i diploma ; Ministrov posao je da se brine o svom resoru, isto kao sto se direktor brine o svom preduzecu; Dakle, ministar nije radio svoj posao, jer se i dalje koristi zastarela oprema ili nisu sprovedene ADEKVATNE mere bezbednosti a to je osnov za otkaz a u ovom slucaju za snosenje materijalne i moralne odgovornosti.

  12. Sram te bilo Sutanovac
    Naravno da ministar treba da podnese ostavku kao najodgovorniji…
    A to znaci da letilicu kontrolisu pravi strucnjaci a ne priuceni
    Ako bi bilo tako, onda I plate I ovlascenja izjednacite…

  13. Naravno da ministri ne voze avione i ne popravljaju motore ali odgovornost nije na tom nivou već mnogo višlje. Da je ministar odgovoran i častan (naravno i stručan) čovek dao bi ostavku kao moralni čin, ako ne kao svesnost svojih propusta pri organizovanju kompletnog ambijenta za razvoj resursa koji vodi (bilo koji ministar u bilo kom ministarstvu), jer to je posao ministra, razvoj i funkcionalnost ministrarstva koje je preuzeo.

  14. I am flyyying, I am flyyying!!
    Ali kasno, nema mesta u acionu. Trebao si da pitas Vesica za karte na vreme, dok su bile u predprodaji

  15. Ako „nisi hteo da kvariš utisak o pilotu i prihvatio da se sav gnev sruči na tebe“, šta se to sada desilo pa si promenio retoriku..?
    Tragovi ti nečovještvom smrde

  16. Demokratskoj stranci je mozda bolje da se sama rasformira, izbrise ime i sve tragove postojanja. A svi sadasnji i bivsi clanovi trajno povuku u duboku ilegalu i trajnu anonimnost

  17. Koliko sati leta godisnje imaju srpski piloti na ovim eksponatima koje je Vuci pocistio iz Ruskih i Beloruskih vojnih otpada, gospodine bivsi ministre Sutanovac kome su amerikanci istopili tenkove i razno oruzje u Smederevskoj zelezari a gvozdje i celik odneli kuci pod misku za dzabe ?

  18. “Samo jedan usled kvara”, pa za to “samo” treba da si u zatvoru Sutanovcu!!! Da je neko tvoj bio u tom “samo jednom” poginuo??? Odvratni ste i ti i vOlin!!

Ostavite komentar


Politika

Aleksandar Jovanović Ćuta

Ćuta: Krajnje je vreme da neko konačno odrobija epsku pljačku koja traje 12 godina

"Sada je najvažnija pobuna studenata. Prvi put, posle ne znam koliko godina, mi imamo decu u javnom prostoru, decu koju niko nije pitao ništa, ni šta ih muči, ni u kakve škole, fakultete žele da idu, ni u kakvoj zemlji žele da žive. To što oni sada rade je posao koji mi nismo završili 5. oktobra i oni ga sada završavaju", rekao je za N1 narodni poslanik i šef poslaničke grupe Ekološki ustanak Aleksandar Jovanović Ćuta.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.