Rezultati analize Fejsbuk kampanje pokazuju da je na zvaničnim profilima političkih partija i njihovih lidera došlo do velikih turbulencija u prethodnih sedam dana, navode za Danas u agenciji za praćenje i analizu medija Kliping.

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }

 Naime, lider radikala Vojislav Šešelj postao je najpraćeniji srpski političar, pošto se broj pratilaca njegove stranice povećao za 12,8 odsto tokom prethodne sedmice, što mu je donelo prednost od 5.000 pratilaca u odnosu na Aleksandra Vučića, koga prati 125.537 korisnika Fejsbuka.

Iza Šešelja i Vučića slede Čedomir Jovanović sa 114.000, Boris Tadić sa nešto manje od 113.000 i Bojan Pajtić sa 53.583 pratioca. Za razliku od svih ostalih političara, kojima u toku kampanje raste broj pratilaca, Boris Tadić je u toku prethodne sedmice izgubio 50 fanova. Vojislav Šešelj se nalazi na prvoj poziciji i kada je aktivnost pratilaca u pitanju, pošto su oni za sedam dana ostvarili čak 103.821 interakciju, odnosno sviđanje, komentarisanje i deljenje.

„Ako se posmatraju zvanične stranice političkih partija, po broju pratilaca prednjače naprednjaci sa 111.821 i Dveri sa 103.993. Za njima slede radikali sa 74.461, Pokret Dosta je bilo sa 58.461 i Demokratska stranka sa 41.275 pratilaca. Za razliku od radikala, koji su svoje Fejsbuk aktivnosti fokusirali na stranicu svog lidera, Dveri su se opredelile za komunikaciju preko stranačkog profila, pa su sa skoro 60.000 sviđanja, deljenja i komentara zauzeli ubedljivo prvo mesto po broju interakcija. Za njima, sa 35.000 interakcija, slede naprednjaci, koji su aktivnosti raspodelili između stranačke i Fejsbuk stranice svog predsednika“, ocenjuje za Danas Ilija Vučević iz agencije Kliping.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari