Tema pruga i granični prelazi

Ostavite komentar


  1. Zasto se uvek izostavlja putnicki zeleznicki saobracaj? Nije ni cudo da putovanje od Beograda do Budimpeste traje vozom 8 h. A do brze pruge ne lipsi magare do zelene trave. To kad bude. Sada u Subotici granicna kontrola traje 40 min pa u Kelebiji jos toliko. Pametne drzave to resavaju odjednom tj. obe kontrole jedna iza druge na metar, u toku voznje pa se ustedi vec na tome citav sat! Posebna tehnicka stvar su razliciti naponi pa se lokomotive moraju menjati ali i tu imamo glupost na delu u Sidu gde iako je ista mreza i iste lokomotive, one se menjaju potpuno nepotrebno. Dakle, da se razumemo, tu nisu potrebne skupe nove dvosistemske lokomotive gde opet pojedinci treba da se „ugrade“ nego samo malo pameti koja je bila itekako prisutna u Jugoslaviji pa je tako pre 40-tak godina svuda osim Slovenije izgraden najmoderniji sistem od 25 kV i 50 Hz koji i danas odlicno funkcionise. Znaci moze se nesto i odmah uraditi ako se zeli i zna a ne stalno obecavati bolje sutra!

  2. Ministarka treba da ode na granicni prelaz dve drzave clanice EU, Hrvatske i Slovenije. Ceka se po nekoliko sati da bi usli u Sloveniju.

Ostavite komentar


Politika

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.