Politički slogani su obično vrsta političkog putokaza za one koji treba da glasaju i to je opšte mesto, ali u Srbiji oni imaju mali dodatak, jer su ista vrsta dekoracije koju predstavljaju i političke partije, izjavio je danas marketinški stručnjak Voja Žanetić.
On je za TV Insajder rekao da je višestranačje pogrešan izraz kada je reč o Srbiji, jer to samo opisuje sistem u kome ima više stranaka, ali ne i kakav je politički sistem.
„Ovo u Srbiji se u udžbenicima vodi kao izborna autokratija i u takvom sistemu koji nije ni izborna, ni liberalna demokratija, politički slogani, kao i političke partije, uglavnom služe kao dekoracija za legimitizaciju izbora iste one vlasti koja kontroliše ceo sistem“, naveo je Žanetić.
On je ocenio da je apatičnost dela birača glavni izazov marketinškim stručnjacima, koji se sloganima mahom njima obraćaju, pokušavajući da ih ubede da glasaju za određenu političku opciju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.