Zelena stranka zatražila je od beogradskih taksista da „obustave besmislene proteste i prestanu da maltretiraju Beograđane, i da se umesto nasilnim metodama okrenu inovativnim sredstvima borbe za tržište“.
U saopštenju navode da postoji veliki broj primera iz najbližeg okruženja, ali i iz udaljenih delova sveta kako taksi prevoz treba da funkcioniše, pa beogradski taksisti, bez mnogo truda mogu da usvoje uspešne poslovne modele i unaprede svoj rad.
Pored niza loših rešenja koja je Beograd preuzimao iz drugih gradova, mogao bi da preuzme i nešto dobro, jer su „Dubai, London, Abu Dabi, Hong Kong i drugi gradovi kojima se aktuelni gradski oci dive, do najsitnijih detalja uredili taksi prevoz, maksimalno štiteći prava, udobnost, zadovoljstvo i sigurnost putnika“.
„Srbija je dužna da stvori zakonske uslove koji će primorati lokalne samouprave da ulažu u razvoj inovativnog prevoza putnika. Jedan od primera kako se mogu pratiti, ili čak diktirati, svetski trendovi modernizacije i inovativnosti u javnom prevozu putnika jeste model koji je razvio i implementirao CarGo“ – rekao je predsednik Zelene stranke, Goran Čabradi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.