Ovo su marke automobila sa kojima ćete preći najviše kilometara: Proverite da li je i vaše vozilo među njima

Ostavite komentar


  1. Škoda Fabia, provereno preko 500.000 ukoliko je dobro održavate. Bez garaže i tada nema korozije.

  2. Čudi me ovo što mnogo ljudi misli, ja ne delim to mišljenje. Smatram da je kraj za auto posle pređenih 164.780 km, max. 164.950.

  3. Dobri ste statističari.80% automobila što uvezemo ima preko 250.000 pređeno,nebitno Marka i model.Ali vrate se kilometri.Kod nas pređu još toliko

  4. Prelaze današnji automobili i mnogo više zahvaljujući tehnologiji i kvalitetnim uljima. Sa druge strane ta kilometraža jeste rizična. To je krajnje vreme za veliki servis, promenu seta kvačila sa plivajućim zamajcem, remont turbina dizni. A sve to nije rađeno nego je odlagano pa auto prodat vama čekaju vas veliki izdatci a sve to nije kvar nego održavanje. Ako je auto mlad a prešao tu kilometražu možda se i isplati ulagati u njega. Ako je 10ak godina star svi ovi radovi pogotovu u servisima na zapadu će po ceni premašiti tržišnu cenu auta. Ako kupite dobro održavan auto sa preko 200 hiljada km. veća je verovatnoća da je sve to urađeno

  5. Kod nas to sto bise 160.000×2 320.000 manje vise gore dole se uvoze i vracaju.I tamo ako je dobro odrzavan auti i ovde nastavljen prelazi dosta.Nova kola su stvarno sramota radim vezano nesto za servise.Konfekcija ziva i napravljen je za tu km.Posle idu kvarovi koji kao da su programirani.Stariji automobili 2000 do 2005 su i dan danas vecina razvaljena i sa puno km .Drugi deo automobili odrzavani bez nekih kvarova.I to sto bude kvar je smesno u odnosu na novije.Tad se pravili da valjaju..Tamo vec 2020 21 i nadalje sramota za autondustriju.Od crkavanja motora menjaca do raznih stvari i problema cak i do 160 180.000km.

  6. Kupio sam Peugeot 3008 2012 godište uvoz Italija sa pređenih 145000 km. U toku velikog servisa, majstor mi kaže da su planeti, vodena pumpa i klinasti sa datumima iz 2011 i 2012 godine, nikad promenjeni. Zaključak: kilometraža tačna; cena umanjena realno za 1000 evra od strane uvoznika; rizik se isplatio, veliki servis plus dodatni troškovi oko 600 evra. Nije pravilo, imao sam sreće

  7. Od svih tehnologija u automobilima, motori su najviše napredovali. Nekada je bio uspeh preći 100 ili 200 hiljada pre generalne. U današnje vreme, Dačije sa motorima 1.4 benzinskim, prelaze 700-800 hiljada. Svaki auto ako se redovno održava, može da pređe više od milion. Motor strada kada pulne crevo, pa se pregreje, ili ostane bez ulja. Uglavnom greške vozača. Lično znam taksistu koji vozi megana dvojku, 1.5dci, ptešao do sada milion i dvsta hiljada, i još vozi. Šta je tek sa autima boljeg kvaliteta i veće kubikaže, audi, mercedes itd, koliko li tek oni mogu da pređu?!

  8. Sta se misli pod, velikim troskovima? Kvalitetno ulje? Svako ulje je kvalitetno ako je po specifikaciji iz servisne knjige, mozde neko sipa dvotaktol za testeru. Samo nacin i stil voznje vise ubije auto, nego bilo sta drugo i to uglavnom kod onih sto “ znaju“ da TERAJU.

Ostavite komentar


Život

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. i 22. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.