Da li je Škoda Fabija II bolja od Pola?

RUBRIKA: Pitajte Aleksandra Todorovića

Ostavite komentar


  1. Cena filtera i ulja za ISTI 1,2 motor se ne razlikuje u zavisnosti od brenda. Ukoliko čak i ima razlike u nekom filteru, to je minorno. Cena rada je veća u ovlašćenom Vw servisu sigurno, ali zašto bi iko za auto van garancije koji tržišno ne vredi puno išao u ovlašćeni.
    ““Na stranu““ što je 1,2 poznat kao loš motor (buka, istezanje lanca…..).
    Takođe, neobjavljivanje izvora merenja kočenja smatram neprofesionalnim. Ti rezultati zavise i od guma (tip, marka, dimenzije) i od podloge i vremenskih uslova merenja. Dok se ne navedu svi ti podaci, rezultat 42:38 je bezvredan. Uostalom, kako će Škoda kočiti bolje sa faktički istim kočnicama za puna 4 metra a da su gume/podloga identični? Nikako. A i Škoda je teža, utoliko gore….
    Ne treba plašiti ljude za inače relativnim EURONCAP rejtingom i shvatati ga doslovno. 4 poena i 4 zvezdice za oba auta su vrlo sličan rezultat i ne treba ljude bacati u paranoju da misle o 1% slučajeva (ili manje) kada će se razlika pokazati jer sa takvim strahom je što bolje biti daleko od volana. Čak smatram da su auti i sa 4 i sa 5 zvezdica dovoljno bezbedni. Treba znati da 5 zvezdica u autu od tone i dve tone nisu isti rezultat ako se sudare međusobno 🙂

  2. @ Gospode

    Poštovani gospodine, niste se potpisali, pa ne znam kako da vam se obratim. Zaustavni put merim ja, kad imam priike da tračkoj stazi. Moja merenja se podudaraju sa napisanim podacima. Ali ne navodim izvor merenja, zato što računam prosek koje je izmerio Automobilismo, Auto Motor und Sport, Auto Zeiting, i ono što sam ja izmerio. Prosek toga navodim kao dužinu zaustavnog puta. Nikako nije isti nivo bezbednosti Pola i Fabije II. Jedino vaša poslednja rečenica ima smisla, ali ona potire ono što ste pre toga napisali. Normalno je da auto sa 2 tone baca sa puta automobil od 1 tone. I ne, nisu bezbedni automobili koji imaju čak i 5 zvezdica. Američki NHTSA je mnogo rigorozniji, uradili su test FIAT-a 500L i potvrdili da nudi malo bezbednosti, iako ga je EURO NCAP proglasio najbezbednijim automobilom. Ja se vrlo profesionalno bavim poređenj automobila. Nemam nikakvu nameru da vas ubeđujem da niste u pravu. Ja se samo oslanjam na precizna merenja i činjenica. Pročitajte bolje još jednom šta ste zapravo napisali. Ja vam samo pružam prave, istinite informacije i analize istih.

Ostavite komentar


Auto

Plivajući zamajac - sve što ste želeli da znate 10

Plivajući zamajac – sve što ste želeli da znate

Šta je plivajući zamajac? Kako radi plivajući zamajac i čemu služi i koliko traje? Koliko košta popravka ili reparacija plivajućeg zamajca i da li je moguća? Koja je cena novog plivajućeg zamajca? Koji su simptomi kvara plivajućeg zamajca?

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.