Francuska uvodi nove subvencije za elektroautomobile

Ostavite komentar


  1. Ponovo kapitalisticka igra za opstanak auto industrije. Rezervoar na kolima je bio trajan, mozemo samo da zamislimo koliko ce kostati zamena dotrajalih baterija. Njih nije briga za okolinu, njima se otvara posao snova i ogromnog profita. A ovce nabijene po gradovima se pale

  2. Dok neko ne izmisli normalan akumulator za ta vozila, dzaba bilo….. Krenes na more i posle 150 kilometara malo zastanes da ga napunis, pa pricekas nekoliko sati. kiliko traje put od 500-600 kilometara sa tim vozilima?

  3. Komentari bez veze,treba malo vise da procitate o novim baterijama,vremenu punjenja i tehnickim karakteristikama pa onda komentarisati a i strucnjaci priznaju da rezerve nafte ima za maksimum 20g.Sta posle

  4. To je Francuska, zemlja u kojoj radnik i gradjanin ima normalan zivot, standard i hiljdu vrsta pomoci i olaksica. Za pocetak njihova hibridna vozila uz game Pezo i Sitroen Ds su se pokazala isplativim. Garancija na bateriju je 8 godina, a za predjenih 10000 km , garancija na auto je na tri godine, mada sam cuo da je garancija sad povecana na 5 godina , ali nisam bas siguran, u svakom slucaju prilikom kupovine novog vozila vi mozete i doplatiti to dodatno vreme garancije koliko jos zelite da produzite. Francuski automobili su visoke klase , hibridni pogon i naravno jako bitno da ne izostavim 4×4 pogon , panorama krov i sl sto se ne doplacuje. Sto za nas laike znaci ovo hibridni pogon, to je ono dok vozis na dizel motor za to vreme se puni baterija, posle opet prelazis na dizel i opet po potrebi na elektricni. Sve ukupno automobil iz ove game na 1500km, potrosi oko 60 litara dizela, skoro pun zalihnik. Eto to je hibrid, stednja na potrosnji goriva kojeg je sve manje. Zasto sam naveo za primer ove francuske aute jer su za sad najiplativiji u pogledu odnosa cene i kvaliteta. Cena oko 40 hiljade evra, kvalitet, pouzdani motori, karavan verzija, 4×4 pogon, panorama krov, komfor, udobnost, odlican motor ekoloke klase A,( za sta ce vam svaki automehanicar reci hiljadu pohvala zasto su dobri i da sa njima nemate probleme, dakle motori blue hdi ) osmostepeni menjac, dugme za poziv u pomoc , jaka karoserija, 200 konjskih snaga, jedina mana je manji prtljaznik jer je tu smestena baterija. Oni koji su kritikovali Francuze i vozili ranije modele , koji jesu bili kvarljivi i losih motora, te su zbog njih presli na Nemce sada ce morati da ucute, jer zamerke nema. Francuzi su postali zaista dobri po pitanju kako prave automobile i ni u cemu ne zaostaju za Nemcima, cak ih u mnogo cemu prestizu. A hibride su napravili odlicne za ovaj prelazni period koji nam sledi, kad ce zbog nestasice goriva, biti uvedeno da se voze elektricni auti. Dakle do tog vremena, nekih 20 tak sledecih godina na nasim putevima sve cesce cemo vidjati hibridne automobile. A najisplativiji u pogledu odnosa cena i kvalitet bice upravo francuski automibili.

Ostavite komentar


Auto

Plivajući zamajac - sve što ste želeli da znate 7

Plivajući zamajac – sve što ste želeli da znate

Šta je plivajući zamajac? Kako radi plivajući zamajac i čemu služi i koliko traje? Koliko košta popravka ili reparacija plivajućeg zamajca i da li je moguća? Koja je cena novog plivajućeg zamajca? Koji su simptomi kvara plivajućeg zamajca?

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.