Hladan start motora

Rubrika: Saveti

Ostavite komentar


  1. Kad sam bio mali savet je bio zagrejati vozilo u mestu pa krenuti,a sad kaze odma krenuti…zasto mislite da je motor vise opterecen na leru nego ako se onako ladan pokrene svih tonu i po vozila?

  2. A kako se motor vise opterecuje dok radi u leru nego dok se vozi? U cemu je razlika?

  3. Кад бих све ово дословно поштовао, поготово оно о минималној вожњи од 15 км, зими тешко и да бих користио аутомобил. Ако мало боље размислимо аутор нам је поручио да зими не возимо, или возимо веома ретко, другим речима, шта ће нам аутомобил. Да ову идеју чује Вучић одмах би нам сервирао текст у таблоидима како да уштедимо на аутомобилима – тако што их не возимо или их, једноставно, продамо. Браво.

  4. Kada ovih ledenih dana pridjem mom zaledjenom dizelu, udjem u auto, pogasim sve potrosace struje, dam kontakt i upalim auto. Onda popalim svetla i zadnji grejac stakla, pa izadjem napolje da ocistim sneg i ostruzem stakla. To traje nekoliko minuta, taman da krene mlak vazduh na soferku, jer bi bez tog pocetnog grejanja voznja bila nebezbedna.. Krecem polako jer su ulice zaledjene, a zaledjena je i transmisija za razliku od motora koji je vec postigao nekakvu temperaturu, pa ona trpi veliko opterecenje. Pratim ritam saobracaja i ne gledam u obrtomer, ali vise od 1500 sigurno ne idem, jer bih sa 2000 bio prebrz. U novije dizele ide kvalitetan dizel sa aditivima, ili da sami sipate neki dobar. U starije dizele u nuzdi mozete sipati do 20% benzina ako se parafin u gorivu kristalizuje. Nekada sam imao Golfa II dizel i u VW uputstvu je pisalo do 30% regulara. Idealno bi bilo sipati 30% kerozina jer je to dizel ociscen od parafina. On je takodje resenje ako na tehnickom imate lose rezultate na izduvnim gasovima. Sa kerozinom je kao da ste sipali svetu vodicu.

  5. Samo bih zamolila da nam objasne zasto je vece opterecenje na leru nego da odmah krenemo? Bilo bi korektno da dobijemo taj odgovor. Nije profesionalno tvrditi a ne objasniti!

  6. U Nemackoj se ulje u motoru menja ili kada odete u servis, nakon 50.000 km ili sami dolijete ako Vam lampica svetli.
    Ja raspravljam sa ljudima da je potrebno zameniti na 5.000 ili 10.000 km u zavisnosti koje ulje sipate.
    Oni mi kazu da to nikad nisu culu.
    Ko koga ovde vara, pitam se ja a Bogami i veliki broj ljudi u Srbiji.

Ostavite komentar


Auto

Plivajući zamajac - sve što ste želeli da znate 9

Plivajući zamajac – sve što ste želeli da znate

Šta je plivajući zamajac? Kako radi plivajući zamajac i čemu služi i koliko traje? Koliko košta popravka ili reparacija plivajućeg zamajca i da li je moguća? Koja je cena novog plivajućeg zamajca? Koji su simptomi kvara plivajućeg zamajca?

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.