Koja je najbolja limuzina za oko 4.500 evra?

Rubrika: Pitajte Aleksandra Todorovića

Ostavite komentar


  1. Najsmesniji su mi ovi likovi koji kada dobiju dete imaju potrebu da kupe automobil velicine autobusa!

  2. Ja sam se rodio i preziveo u kecu sve. Znam sada je modernije ali ipak meni je za jedno dete i 206 dovoljan. Drugo ne vidim svrhu gazenja auta sa detetom u kolima i taj 1.4 motor je sasvim brz za dete u kolima! Ajde za kolica treba vise prostora ali i dalje mislim da je prevelik auto i taj 206. Ali ako vec mora da bira 407 je nekako moderniji i po meni lepsi od Epica. Samo moje misljenje. I da sto kaze urednik bolji za dalju prodaju. Sve limuzine imaju plin sem ako ne dotera neku sam iz inostranstva da nema plin jer je ugradnja plina tamo daleko skuplja i bolja nego nasa. Mada nijedna limuzina koja nema 5 vrata nije nesto izdasna sa prostorom za pakovanje. Po meni je mogao u ovu cenu da uvrsti i Volvoa i Forda… Ali opet to su moje preference. Mada polozaj vozaca kod 407 mi je super. Mozda ako zeli udobnost izabere i neki Citroen….

  3. Ja sam se dugo vozio u puntu svih generacija, i s decom o bez njih, i uporno sam zeleo mala kola da vozim, kacio krovne gepeke i cuda…ipak mora covek da ima vece vozilo kad ima decu
    Sad vozim teno megan karavan, i sve nam staje bez problema…cak i babu ili dve mogu da utrpam s nama, i pride dva decja bicikla,gumeni camac, lopte,rekete. I ko zna sta sve ne…

  4. @Vlada

    Hvala vam što me čitate, i što ste poslali komentar, i vi i svi ostali. Gospodin je naveo da ih je petoro, ima još dva velika sina, a treće dete je dobio znatno kasnije. Tako da za njih Peugeot 206 jeste ipak malkice mali auto, ako dozvoljavate. Istina je sa sam se ja sa mojim bratom "gurao" u "peglici" FIAT-u 126p do moje 14-godine na zadnjem sedištu, i da smo sa njim išli na zimovanje. Sad imam mnogo veći i bolji auto, ali nemam novca za zimovanje, kao i verovatno većina vas. Da li negde svi mi grešimo? Zimovanja i "peglica" ili bolji auto i bez zimovanja? Hvala vam svima na komentarima još jednom

  5. Odlična analiza, sa svim potrebnim detaljima, ne bih se osvrtao na zahteve čitaoca, koji su ipak individualni.
    oja dilema je slična, ja sam u potrazi za karavanom, odlučio sam se za dizel (mada sam do sada vozio benzinca), opcije su mi Astra H 1.7 ili 1.9, Focus2 1.6 ili 1.8, mada u obzir dolazi i van Zafira B 1.9, gornja granica je 5000€ , ali sam se uverio da je većina vozila u ponudi prešla minimum 400000, neretko i 700K km.
    Pokušavam naći što novije vozilo, tako se astra H nametnula jer se može za te novce naći 2009-2010 godište, ali ni to nije nikakva garancija. Poznanik hvali Alfu 159 jtdm 1.9 sa kojom je zadovoljan, za sada prelazim 18K km godišnje sa tendencijom da će to porasti do 25K km od sledeće godine. Kod svih pomenutih vozila interesantan je plivajući zamajac, tačnije pitanje kako se održava i vozi automobil sa plivajućim zamajcem, kao i DPF filterom? Servis dizelaša u Beogradu sada je nešto pristupačniji, ali uvek je upitan i kvalitet jeftine usluge, mada je razlika u potrošnji u odnosu na benzinca i sa druge strane održavanje izjednačena obzirom na kilometražu koju prelazim. Svaki komentar na pomenute automobile ili preporuka za neki drugi je dobrodošao. Promena zakona oko obračuna poreza na upotrebu m. vozila pri registraciji takođe će imati uticaj na izbor, pa čekam da vidim nacrt novog zakona, koji očekujem početkom novembra.
    Srdačan pozdrav

  6. Divno. Danas prvi put čitam Vaše tekstove. Bravo. Lep pristup. Za pohvalu je takav rad.

  7. Na jednom od vaših site-ova sam pronašao detaljnu analizu i poređenje Astra H i Focus 2 vozila, kao i predlog za sličan auto sa boljom opremom (V50) a uklapa se u zahteve vozača. Inače trenutno vozim stari Volvo pa nekako naginjem ka njihovim vozilima, samo jš da uspem naći očuvan, pa ću verovatno probiti zacrtanu granicu, ali bolje sada nego na servisu 🙂
    Takođe sam pronašao sjajnu analizu plivajućeg zamajca, uloge i načina vožnje.
    Srdačan pozdrav

  8. @Martin Lesnic

    Uvaženi gospodine Lesniću, napisaću vam kraći odgovor u narednim danima, pošto ste postavili pitanje preko portala Danas.rs, i to sasvim besplatno, ali morate imati malo strpljenja. Takođe vas molim da se rezervom uzimati moje odgovore, jer su javno objavljene znatno skraćene verzije. Kada zaista rešite da kupite automobil, morate popuniti tabelu, i precizno mi odgovoriti na postavljena pitanja (koja nisu tu reda radi), a pomoglo bi i kada bi znao koje ste automobile vozili, koliko ste bili zadovoljni sa njima, kakav ste tipo vozača, koliko brz vozite, na koji način pretičete, da li još neko u vašoj porodicu planira da vozi taj automobil, broj članova porodice. Ako već čitate moje odgovore, onda vas najdobronamernije savetujem da ih detaljno čitate (ljudo obično "prelete" preko teksta), jer ja nikada ne upoređujem opremu automobila, pa to može svako da uradi, imate jedan spisa, drugi spisak, i tu problema nema- Auto može imati više ili manje opreme, to je realno mnogo manje bitno. Neporedivo je važnije koliko je taj auto bezbedan, možete li ga vi besprekorno održavate, imati li servis za takav auto, i jednako je važno da li vama taj auto odgovora, da li je ergonomija tog modela po vašoj meri, što ne mogu precizno da vam napišem, ali mogu orijentaciono, a to bi mogao kada bi znao koliko ste visoki i teški (možete smanjiti slobodno težinu za 10 kg, ako vam je neugodno. Izbor, kupovina automobila je vrlo ozbiljna stvar, druga po redu najveća investicija u našim životima, ali se kod nas ljudi ponašaju kao deca. Upoređuju automobile kao deca. Navijaju za jednu marku, a ostale pljuju. Donose odluke na osnovu pogrešnih informacija (VW delovi "jeftini" a Renaultovi "skupi" – a istina je recimo sasvim drugačija – lako proverivo). I naravno moj vam je savet da koristite Google. Posebno ako želite da pročitate strane recinzije. Jer ja pišem odgovore, savete skoro 15 godina, google me odavno vidi jako dobro, i koji god model da upišete pojaviće se brdo mojih tekstova. Videćete koliko su mi detaljana pitanja čitaoci postavljali, jer kao što sam naveo, poređenje automobila je jako kompleksno. Hvala vam na komentarima, i hvala vam što me čitate. PS.Kod mene je rok za slanje detaljnih odgovora oko 7 radnih dana, jer pišem iz ugla svakog od čitalaca posebno, a sa mojim znanjem. Za tako nešto treba mnogo bolje, iskustva, i naravno znanja. Ugodan dan vam želim, i čitajte Danas.rs

  9. Todorović , kao i uvek , ima jako dobar tekst. Svakako interesantan za čitanje, a što se tiče (ne)slaganja , to je potpuno lična stvar. Ja bih morao da navedem da je karavan mene poslužio tako dobro i praktično da ne vidim razlog da se tako nešto ne pomene (bila je Astra G, stara 5-6 godina).
    Ali mi iskustvo drugačije kaže kada je u pitanju tvrdnja da su automobili kupljeni novi u Srbiji oni kod kojih je kilometraža češće i više vraćana. Zaista smatram da je lakše utvrditi detalje oko eksploatacije kada je auto domaći (našao sam servis , račun , ali i majstora koji je radio generalnu u novosadskom servisu , zvaničnom servisu Škode ), što je malo teže kada dolazi iz Belgije. Takođe, nikada nisam našao auto u Nemačkoj , a više komada sam kupio, mnogo više gledao , da nema servisnu knjižicu i dva seta guma. Nezavisno od starosti. Izgleda da je prilikom uvoza auta u Srbiju obavezno baciti servisnu knjižicu , ali i rezervni ključ.
    Inače, normalno je da imamo predrasude, tako da bih se ja u ovom slučaju svakako opredelio za Pežo , isključivo zbog dobrih iskustava sa njima.

  10. Pazljivo sam procitao tekst i ima nekoliko stvari koje mi se ne svidjaju, ali ima i onih koje mi se svidjaju. Svidja mi se analazia ova dva auta i njihovo poredjenje, ali mi se ne svidja komentar da ipak ne kupuje auto do 4500 e koje covek ima, i verovatno se nategao da ih skupi, nego da kupi auto od 7000 e i da uzme kredit za jos 2500 !!! Pa on da ima vise para ne bi ni pitao za ove modele automobila. Moja preporuka njemu je FIAT porodica automobila sa 1.9 JTD motorom. Moze stilo, moze croma, moze lancia Lybra obe varijante, moze alfa 156 SW ili ako ima srece alfa 159 u obe varijante. Sto se motora tice, nije bitna kilometraza, prelaze kolko ti dusa hoce, a za ostalo da otvori oci.

  11. Aleksandar Popović

    Uvaežni g.Popoviću, ja svoje znanje ne baziram na proveri 10 automobila, nego na proveri nekoliko hiljada automobila. Za svaki auto koji tražim za čitaoca pregledam bar 50 automobila, a to je godišnje oko 2 000 automobila. Od tih 2 000 detaljno pregldam 200 ili 300, samo u jednoj godini. Naše gorivo u Srbiji je toliko loše, a putevi sve nesno loši,tako da detaljnom proverom automobila koji ima 5 godina i pravih 100 00o koji je vožen po Srbiji je u proseku u gorem stanju nego onaj koji ima recimo 8 godina i 200 000 km iz Belgije. Jeste teže proveriti kilonmetražu kad je auto iz Belgije, ali je proveravam stanje automobila, a kilometraža se vraća i u ovlašćenim servisima u Srbiji. Ako vi verujete ovl. servisima u Srbiji i prodavcima u Srbiji, mislim na fizička lica, vi kupite auto kod njih, ja nemam ništa protiv toga. Na meni je da pružim informaciju, da vam pomognem u proveri automobila i to je to. Hvala vam na komentaru.

  12. Ijao, pa nije uvek mala cena zbog 1000 000 km, neki auti nemaju tržišnu vrednost, nije sve tako crno-belo

Ostavite komentar


Auto

Tržište automobila u 2024. godini: Rast prodaje, ali i cena polovnjaka

Tržište automobila u 2024. godini: Rast prodaje, ali i cena polovnjaka

U našoj zemlji, u prvih 11 meseci ove godine zabeležen je blagi rast prodaje polovnih automobila iz uvoza, ali uz nastavak rasta cena. Sa druge strane, evropsko automobilsko tržište suočava se sa velikim izazovima, što potvrđuje i rast cena novih vozila u mnogim državama u trećem kvartalu ove godine, dok je tržište polovnjaka uglavnom i dalje stabilno, pokazalo je najnovije istraživanje sajta Polovni automobili.

Naslovna strana

25. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.