Koji novi mali auto kupiti za 12.000 evra

Rubrika: Pitajte Aleksandra Todorovića

Ostavite komentar


  1. Nije loše imati na umu da zadnja vuča, kada (ponekad) padne sneg, i ako su pneumatici samo prosečno dobri/loši , ume da ostavi svog vozača na ulici očajnog, i ako je žensko, slabašnog da se iskobelja sa parkinga! Radi se o proklizavanju u mestu zadnjih točkova, bez mogućnosti da se okretanjem volana sa prednjom vučom iz snega izvučete čistih ruku i suve odeće! Sumnjam da bi ova mnogo loša osobina svakog laganog auta sa zadnjom vučom mogla biti kompenzovana bilo kojom drugom prednošću koju zadnja vuča nudi. Takođe zadnjoj vuči više pogoduje "fanđo" stil vozača koji dobro zna šta radi za volanom – tj neiskusan vozač može gadno da se iznenadi u određenim situacijama i tu elektronika ne pomaže!

  2. @Ns Ja

    Uvaženi gospodine, moram da vam postavim jedno pitanje. Da li ste vozili novi Twingo po snegu? Da li ste vozili bar Volvo 240 po snegu (ima zadnju vuču)? Moram vam reći da sam ja testriao i Twingo po snegu, i da ima odličnu trakciju, i da iako ima zadnju vuču jako se lepo snalazi na snegu. Vozili ste valja "peglicu" (Fiat 126p) i ona se lepo snalazila na snegu. BMW serije 3 koji je nekad biio nezgodan za vožnju preko zime ima motor napred, a pogon pozadi. Zadnji kraj mu je bio isuviše lagan (danas kod moderne "trojke" tih problema ima mnogo manje, ne samo zbog elektronike). Kod Twinga je motor pozadi, vuča pozadi, trakcija odlična. Ovaj odgovor pišem ne zbog vas, već zbog drugih potencijalnih kupaca, kako ne bi bilo pogrešno informisani. Nemojte znanje oz 70-ih godina da upoređujete i primenjujete na automobile iz 2016.godine koje niste testirali. Ja sam sve automobile testirao, i na osnovu toga pišem poređenja gotovo 15 godina. Hvala vam komentaru, i hvala vam što čitate moje tektove. Itekako vodim računa o svemu kad nekom preporučujem automobil. U još jednom ovo na sajtu je znatno skraćena verzija mog odgovora.

  3. Živim i radim u Holandiji, pa mi se malo percepcija prema automobilima promenila. I dalje volim i cenim VW-ove automobile, ali ovde su velike dažbine na mesečnom nivou sa snažne automobile i preko 600 evra. Za neka manja, štedljivija kola je oko 300 evra mesečno. Da mesečno. Zato treba kupovati manja, štedljivija kola ako se uglavnom vozite po gradu. Em ih je lakše parkirati, em manje troše, em su jeftinija za održavanja. Danas Aygo ili taj UP! nude jako dobre vozne osobine, imaju pristojnu opremu (ako preskočite bazne verzije). Prestanite da kupujete kola na metar. Pozdrav autoru u redakciji Danas.rs

  4. Najvise volim supruge novokomponovanih koje voze dzipovima jedno dete u skolu a kupljen im je da u slucaju nezgode, je l““te) prezive. Imaju muku jadnice kao i njihovi prposni muzevi da se parkiraju a troskove na godisnjem nivou naravno ne gleda onaj koji ih ne placa! Gradani, kupujte male automobile, a velike ostavite onima koji zive u tesko dostupnim planinskim terenima! Logicno?

  5. …..a mogli smo i dalje kupovati nov auto za 5000e…Za koji sam siguran da nije precenjen-kada se osvrnem na cene i održavanje novih automobila u C klasi i njihov realni kvalitet.

  6. @Bob

    Da gospodine preporučujem Renault Twingo/Smart, jer imaju odličnu trakciju i stabilnost. I imaju zadnju vuču, ali imaju i motor na zadnjoj osovini, kao i odličnu elektroniku koja sve to dobro prati. Nekad su ljudi učili da voze na Fićama, i bili su mnogo bolji vizači nego danas. Twingo spada u grupu najstabilnijih automobil u klasi. A ima i izvrsne kočnice. Komentar od stručnja, koje je sve te automobile detaljno testirao za razlku od vas g.Bobe. Moj vam je savet da se malo obrazujete, i da zakažete test vožnju Twinga, ili još bolje da ga iznajmite u nekom rent-a-car-u i to kad padne sneg. PS.Uzgred ja sam savladao sve zamke vožnje na Volvou 240, koji ima zadnju vuču, i koji se za razliku od Mercedesa i BMW-a i zimi, na snegu jako dobro ponaša.

  7. Da li Fiata Panda zasluzuje da se nadje u uzem izboru? U izboru Top Gear-a je bio na drugom mestu gradskih auta. Racunam da je dobar odnos cene i kvaliteta.

  8. @Momcilo

    Uvaženi g.Momčilo FIAT Panda iako u godinama zaslužuje da se nađe u užem izboru za "best buy" u A segmentu. To je jedan vrlo dobar automobil u svakom pogledu. Kad pominjete kvalitet, moram da vam napomenem da se tu obično misli na pouzdanost, a pouzdanost FIAT-ovih automobila nije baš sjajna, ako je verovati nemačkim statistikama. Pošto ja imam jako malo poverenje u ono što objavljuje nemački ADAC i TUV (ali uvažavam delimično njihove objave), usuđem se da kažem da je Panda mnogo pouzdanija nego što to Nemci tvrde. Mada i Nemci priznaju da je Panda najpouzdaniji FIAT-ov automobil. Poljaci se trude mnogo više od Italijana (proizvodi se u Poljskoj). Problem je što Panda nudi manje bezbednosti od Twinga ili VW-a UP!. Problem je što je Toyota Aygo mnogo kvalitetnija i pouzdanija od bilo kod FIAT-ovog automobila, uostalom zašto FIAT ne ponudi garanciju kao Toyota 5 godina bez ograničenja kilometraže? Meni je Panda drag auto, ali moram biti ozbiljan, i sučiti se sa činjenicima. Dakle Panda je OK, ali ima boljih, puno boljih. Konkurencije je nemilosrdna, posebna ova iz Japana i Koreje.

    1. Mislim da se nova Panda tj. Panda treće generacije (mislim na ovu koja se proizvodi od 2012) više ne proizvodi u Poljskoj, već u Italiji. Panda druge generacije koja se proizvodila od 2004. do 2012. se proizvodila u Poljskoj. Inače što se tiče Pande treće generacije može se reći da je dosta napredovala u odnosu na drugu generaciju pre svega po pitanju kvaliteta korišćenih materijala i bezbednosti, ali sa druge strane ima i problema. Najveći problem je gubitak snage kada se kreće iz prve brzine i ne znam da li je ovo rešeno, ali o tom problemu je napisano na destine strana na stranim forumima. Problem se javlja kod benzinske verzije 1.2 sa 69KS koja i jeste najčešća. Lično sam vozio ovaj auto i uverio sam se da opisani problem postoji. Ono što se meni takođe ne sviđa je to što je Panda „porasla“ i značajno dobila na težini što drastično smanjuje dinamiku vožnje i auto je postao trom u odnosu na drugu generaciju koju sam takođe vozio i za koju mogu reći da je jedan zaista sjajan automobil. Možda nije u vrhu po kvalitetu, ali je veoma zgodan za grad, jeftin za održavanje, dobro ide zbog male težine, delova ima dosta kako novih tako i polovnih. U svakom slučaju Pandu druge generacije bih preporučio, a ovu novu ne.

  9. Mislim da u ponudi nedostaje Hundai i10 a mozda i Kia Picanto da bi prikaz bio (verovatno)kompletan!

  10. @SM

    Kia Picanto je ubedljivo najkvalitetniji automobil A segmenta koji postoji. I jedan od najboljih automobila u toj klasi ali Kia ga ne nudi kupcima u Srbiji jer ima visoku cenu, proizvodi se u Koreji, i na njega se plaća carina od 12,5%. (Rio takođe dolazi iz Koreje, i na njega se plaća carina za razliku od ceed-a). Ne mogu da preporučim auto koji ne može da se kupi. Hyundai i10 nudi nešto lošije vozne osobine, i nešto lošiji kvalitet, i od njega ima puno boljih automobila, kao što su Toyota Aygo, WV UP!, Renault Twingo, Smart. Osim toga Hyundai Auto se već jednom našao u lošoj finansikoj situaciji pa je bilo problema i sa delovima i sa servisom. Nova vlasnik iz Izraelna mi ne uliva mnogo poverenja. Tako da zašto bi preporučuvio i10 koji je lošiji automobil od VW UP!-a u svakom pogledu, auto koji je posle jako teško prodati, i auto koji možda neće moći valjano da održavate? Vi kupite Hyundai i10 ako smatrate da je to ono najbolje za vaš novac. Moje mišljenje je da nije. Hvala na komentaru, i hvala vam što me čitate. PS. na sajtu kia.rs Picanto stoji u ponudi kao model, ali ako pogledate malo bolje samo za njega ne postoji cenovnik. Odnosno ne nudo se našim kupcima. Možete da kupiti u Italiji ili nekoj državi. Ali su tamo kao i svuda u Evropi novi automobili sa istom opremom mnogo skuplji.

  11. Da li biste mogli da prokomentarisete Kia Rio? Video sam da daju garanciju na 7 godina. Koliko je konkurentan Yaris-u?

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.