Komnenović: Vozačke dozvole se dobijaju suviše lako

Ostavite komentar


  1. Poštujem iznete stavove. Trke ne volim ni na stazi ali mi deluje da ovaj čovek ima gospodske manire.

  2. Slazem se sa konstatacijom da su za nesrece na putevima krivi putevi, krs automobili, losi zakoni, saobracajna policija ali se ne slazem da se dozvole dobijaju lako. Cak smatram da se do dozvole veoma tesko dolazi. A slazem se da novi vozaci ne znaju da voze i da se ponasaju u saobracaju a za to su krivi zakoni i razne gluposti koje se uce umesto da se uci voznja i ponasanje u saobracaju.

  3. Čovek je 100% u pravu! Proces dobijanja dozvole u Srbiji je zakomplikovan samo da bi opravdali ogromno poskupljenje u odnosu na pre par godina, sadržaj kursa je nekvalitetan. Činjenica je da se veći deo kursa mili po gradu od semafora do semafora i npr. bočno parkiranje nakon položenog ispita i dalje ostaje misaona imenica za mnoge "vozače". Mi na žalost nemamo dobru putnu infrastrukturu i zato smo prinuđeni da svakodnevno trpimo nesposobne vozače. Bilo bi dobro da imamo svuda auto puteve sa nekoliko traka pa ko hoće da vozi u drugoj brzini do kraja svoje vozačke karijere, neka ne smeta normalnim ljudima. Takođe je problem što je posedovanje automobila veoma jeftino, registruju se krševi za koje se iz aviona vidi da su tehnički neispravni i koji smetaju na putu. Primera radi, pogledajte kako se to radi u normalnim državama: http://norway.dakipro.com/polaganje-vozackog-u-norveskoj/

  4. Ne dolazi se bas lako i daju se ogromne pare ali istina je da se ne dobija potpuno znanje. Voznja po magistralnom putu se ne uci uopste.Kada sam prvi put krenuo sa porodicom na kraci put, dobro sam se preznojio u par situacija iako sam stekao dosta samopouzdanja u gradskoj voznji pre toga. Sto se tice brzine u gradu, mislim da i treba da se vozi 30-40 kmh, problem je sto vecina ne postuje ogranicenja pa se onda nov vozac izlaze opasnosti ako vozi dozvoljenom brzinom, na primer pri prestrojavanju. Dozvoljena brzina je MAKSIMALNA dozvoljena a trebalo bi da se vozi 10-20% sporije i da se taj ostatak koristi za preticanje. Trebali bi za pocetak da se primenjuju zakoni pa onda sve ostalo. Nerealno je ocekivati da ljudi polazu na ispitu voznju nedozvoljenom brzinom, onom kojom svi voze. Problem je sto svi (i ja) ostali voze nedozvoljenom.

  5. svi su u pravu, svi krsimo propise, ali moj auto radi u leru na 1000 obrtaja, za 50 km/h., mi je potrebno da ubacim u 5 brzinu i da ide sa 1250 obrtaja, sta ako ubacim u trecu ili cetvrtu, moram stalno da kocim da usporavam auto. i to spada u probleme. ja znam kako da odrzavam svoj auto u svakoj zeljenoj brzini ali mnogi i neznaju. Veliki problem je i autoput, sta sleperi traze u levij traci, drugo, sto sredja nije za 120 km/h, a leva da se poveca na 150 km/h., danas imamo mnogo brzih i kvalitetnih automobila koji to veoma lako postizu. cesta naletanja na autoputevima je situacija kada vozite levom stranom i odjednom vas sleper blolira sa svojih 80 km/h iz srednje trake, a gde cete onda vi, njega to neinteresuje njemu se moze zakon za takve postupke nepostoji, jednostavno obrazlozenje niste se pridrzavali brzine
    ili uslova na putu. neka taj sleper u nemackoj udje u levu traku, nece u zatvor prvo ide kod psihijatra da vide dali je normalan, a kod nas nebitno, to nase vlasti neinteresuje

  6. Škola ti daje znanje,a kako ćeš ti da ga shvatiš ili koristiš je samo do tebe.Problem nije u auto školama niti u automobilima-ma kakvi oni bili.Ko nije zadovoljan obukom u auto školi ima kurseva i treninga pa može da nedograđuje znanje.Kada bi svi poštovali jednu stvar(prilagodite brzinu uslovima saobraćaja i stanju kolovoza)ne bi bilo potrebe da se razglaba o ovome u nedogled.

  7. Ja uvek pogledam kako to rade pametniji i uspesniji od mene. Bio sam u Svedskoj i tamo je ovako. Izvozas obavezne casove sa instruktorom i polozis testove, pa stices pravo da vozis svoj auto na koji nalepis veliki znak; pocetnik u obuci. Za takve pocetnike vaze propisi slicni onima koji se odnose na nase vozace u prvoj godini koji su polozili. Nema mobilnih, alkohol nula, uvek voze sa nekim iskusnim i slepo postuju propise i ogranicenja. Kada osete da su spremni za ispit prijave se i taj ispit traje po pola sata. Pedju i po 20 km vozeci po svim vrstama saobracajnica, a komisija je rigorozna i obara za sitnicu. Mnogi u procesu obuke voze i po godinu dana, a predju i po 10.000 km. normalno se vozeci na posao i drugde. Za to vreme pazeci na svoje postupke, vozaci steknu naviku da se ponasaju normalno i pristojno u saobracaju, pa tako nastave i kasnije.
    Drugi segment, sankcije i kazne se najbolje resavaju kao u Kanadi, preko osiguranja. Svi prekrsaji koje napravite u toku godine koje ce policija ustanoviti, a sud kazniti, bice u kompjuteru vidljivi i osiguravajucoj kuci. Sto su prekrsaji brojniji i tezi, cena osiguranja ce biti sve veca, pa za teske prekrsitelje koji voze pijani i prolaze kroz crveno svetlo, osiguranje moze biti vise hiljada evra. Posle trebaju godine da se vratite na pocetnu cenu osiguranja, jer vas drzava gazi nemilosrdno. Bolje ona vas, nego vi pesake. Granicu ne cuvaju granicari, vec strah da cete ih sresti. Nije tesko dovesti rulju u red, samo treba da postoji volja.

  8. U zemlji Srbiji doci do vozacke dozvole (za obicne "smrtnike") je misaona imenica i prosto nemoguca misija,to svi znamo ,a znamo i koji je jedan od glavnih razloga. Ja stvarno ne znam zasto ovaj ugladjeni i nasmejani trkac daje takve prepotentne izjave.

  9. Svaka ti cast LEGENDO i ja sam mas.inzenjer smer motoro i motorna vozila .Imam vec dozvolu 44 god.i presao sam vise od 3 miliona km. .Zakon o bezbednosti saobracaje pravili si ljudi gde je vecina njih bez srucnog i vizackog iskustva i to je jedna od posledica losih desavanja u saobracaju. PAJO prijatelju dobro je ono bar jedan sat karting voznje da osete sile koje deluju na auto i vozaca u toku voznje. aGENCIJI bi predlozio da se bahati i pijani vozaci odvedu u ludnice i bolnice i tako kaznnije sve u bodovima i novcu

  10. Pavle Komnenović je živa legenda auto sporta. Kulturan, uglađen, korektan, nadasve brz. Jednom reči-gospodin u svakom pogledu.Slažem se sa većinom onoga što je rekao, ali ni on a ni ostali komentatori nisu svesni elementarne stvari, a to je naša (ne)kultura. U auto školi kandidat se uči poštovanju svih propisa. Naglašavam SVIH! Za svaku grešku u saobraćaju koju tokom časa vožnje napravi kandidat, odgovara instruktor i auto škola. Kazne su rigorozne, tako da se svaki instruktor striktno pridržava propisa o saobraćaju.Kada kandidat položi i dobije dozvolu, malo toga će poštovati. Voziće shodno svojoj kulturi, ugledajući se na ostale (ne)kulturne vozače. Što se tiče vožnje van grada, instruktori su obavezni da sa kandidatom odvezu dva (!) časa, što je zaista malo.Da bi se naši vozači doveli u red, treba primeniti crnogorski sistem kažnjavanja. Crnogorci su bili poznati kao izuzetno bahati i drski vozači. Posle donošenja rigoroznih kazni, njihovi vozači su bukvalno neprepoznatljivi.Vozeći kroz celu CG nisam mogao da verujem koliko se poštuju ama baš svi propisi. Pa ako su oni dovedeni u red, verujem da bi takav sistem kontrole saobraćaja imao uspeha i kod nas.

Ostavite komentar


Auto

Plivajući zamajac - sve što ste želeli da znate 9

Plivajući zamajac – sve što ste želeli da znate

Šta je plivajući zamajac? Kako radi plivajući zamajac i čemu služi i koliko traje? Koliko košta popravka ili reparacija plivajućeg zamajca i da li je moguća? Koja je cena novog plivajućeg zamajca? Koji su simptomi kvara plivajućeg zamajca?

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Cetković - E-play

Dnevnu novinu Danas jako cenim i poštujem pre svega zato što je jedna od retkih koja ima rubrku o kulturi i sceni.