Ovo je najvažnija lampica na instrument tabli: Kada se ona upali, odmah se odvezite do automehaničara

Ostavite komentar


  1. Ne lazite narodu i ne pravite posao majstorima dzabe uzimaju pare,sipaj i vozi kome god se upali samo ocima smeta!

  2. Najvažnija lampica je ona za ulje. Ako se ona upali odmah ugasite motor i zovite šlep službu. Ček endzin sija na svakom drugom autu uglavnom zbog lošeg goriva, zapušenih sistema za izduv ili regeneraciju i slicno. Tačno je da treba dijagnostikom utvrditi problem.

  3. Hahaha treba mi da menjamo drzavu jer zbog kvaliteta goriva na 80 % automobila svetli ta lampica,znaci da bar 50 posto vozila nebi ni trebali da se voze po vasoj logici

  4. Budalaština 8 od 10 automobila pogotovo malo starijih ima non stop upaljenu ovu lampicu . Izmišljeno da vam istera pare iz džepa a niko ne zna u čemu je problem . Jednostavno skineš sijalicu i više vam ne „bode“ oči !!!!!!!!

  5. Prešao 2000 km sa upaljenom lampicom nikakvih problema ugasila se sama od sebe,uglavnom je od lošeg goriva.Nekad pomaže skidanje i vraćanje klena nakon čega se ugasi problem je ako je crvena

  6. Niste u pravu.
    Ja vozim vec posle te lampice sto hiljada km i dalje,otkada sam ugradio plin ta lampica sija.

  7. Ta lampica se upalila jos 2012.na nasoj opel astri i od tada gori stalno .Na autu su od tada radjene generalke ali se ona uvek palila.Jos uvek imamo tu opel astru lampa i dalje sija a auto radi bez greske i ne bi ga menjala nizasta n svetu

  8. Od kako je došao fiat punto kod nas, ne gasi se lampica
    I eto ga 300.000 radi nista mu nije.

  9. Zamenio senzor i platio 420€.
    Ili,dojava da je vrijeme za servis „B“(mercedes E200) koji je programiran ili vremensku ili pi pređenim kilometrima-to ne znam,ali znam ako odem u mercedesov servis (u Nemačkoj)
    da će me olakšati za 400-500€.
    Prije mesec dana na tehničkom,sve je bilo tip-top.E,sad budi pametan.

  10. Bravo za tekst. A to što većina komentatora ne razume – ali uopšte! – koliko znači ta lampica, to je već sistemski problem – što voze kante, a ne auta. A kante su zato što oni sami ignorišu lampicu po preporuci polumajstora neznalica koji nisu ni ovlašćeni niti imaju uređaje da registruju i dijagnostifikuju pravi uzrok kvara (a kao povoljni su i od poverenja) i zato uzimaju parice dok se zaista ne pokvari auto i onda opet uzimaju pare pojašnjavajući kvar(ove) mnogim faktorima, samo da ne ispadnu oni krivi što ne umeju da rastumače sofisticiranu dijagnostiku i samodijagnostiku savremenih automobilskih sistema. Eto to je činjenica. Još jednom bravo za tekst.

  11. A da probate da otkacite MINUS sa akumulatora na 15 sekundi pa ga vratite na mesto? Da li ce onda da svetli? NE NEĆE. Imate i fore proizvodjaca da bacite pare

  12. Ja sa opel vektrom presao 170000 km uvek sijala nikakav drugi problem osim trulenja ,poznato za opela

  13. Imam fiat stilo 2003 god od 20 g koliko je kod mene ta lampica je gorela 19 g . Toliko…

  14. Od kada sipam na NIS pumpama 100 oktansko gorivo, ta lampica mi se više ne pali.

  15. Brezon bregaste je kod mene bio problem, ali se ne treba se nervirati. Endžin lampica se ugasila nakon 2 dana

  16. Lampica gori stalno.Majstor kaže da je greška u kompjuteru,I da vozim normalno.

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.