Najbolji polovni automobili za 2.000 evra

Pitajte Aleksandra Todorovića

Ostavite komentar


  1. Ja vozim 1.6 TS u AR 147 (2003. sa navodno 250.000 km), brat Fiat Doblo 1.9 JTD (2002. sa navnodno 350.000) a nas otac Passat B5 1.9 TDI (1999. sa navodno 350.000 km) i znam sledece. Taj 1.9 JTD motor je svemirski program u odnosu na 1.9 TDI. Odrzavanje, svima nam je skupo (valjda bi vozili automobile od po 20.000eur da nam je 300 eur za sredjivanje prednjeg trapa sa malim servisom sitnica). Generalno, svi se kvare, svi kostaju. Ja znam samo da NIKADA ali NIKADA vise necu izabrati VW pre Alfa Romeo. Osecaj u voznji, kad ide kao po sinama dok ti stiskas onu papucicu gasa kao da je mrzis a volan milimetarski tacno prati tvoje pokrete VW ne moze da priusti, o dizajnu necu da trosim reci. Digitalna, dvozonska klima, koza i ostala oprema je maltene standard, kod VW manuelna klima se vodi kao vrhunac dodatne opreme (malo sam sarkastican jer mi je dosta tog dranja sa doplatama za "dodatnu" opremu). Danas mi je ponudjena Skoda Superb 2003., 1.9 TDI sa 131 KS za 3.000 eur, odbio sam, kupicu AR 147 2006. 1.9 JTDm sa 120 KS. Delovi su izuzetno pristupacni, auto ima mana, tera te da ga gledas kao devojku, decka, dete, cak i kod onih koji nisu toliko zagrejani, jednostavno, budi se taj osecaj. Svi vi dobro znate da se vozaci Alfi smeju 2 puta, kad je kupe i kad je prodaju. Vozaci Alfi se ne pozdravljaju kad se sretnu u gradu, vec se sreli kod majstora to jutro. Ima toga jos… Za koji god da se odlucis, ceka te veliki servis, konstatno ulaganje (matori su ti automobili), pomalo nerviranja i na kraju dizanje kredita da kupis nesto bolje.

  2. Ako zelite auto sa sportskim osobinama, onda Alfa 156 JTD. A ako zelite limuzinu onda Lubra 1.9 ili 2.4 JTD. Ova druga je jeftina zbog visoke cene registracije ali vredi svaku paru. Italijani imaju neuporedivo bolju opremu od Nemaca a JTD motori su verovatno najbolji dizeli ikad napravljeni. Posedovao sam oba automobila i nikada nisam imao problema sa njima. Vozio sam ih nekih 7 godina i nisam imao niti jedan ozbiljan kvar a presao sam sa njima preko 150.000 km. Pravilo za JTD – kvalitetno ulje, fizicki iskljuciti EGR i sedi i vozi.

Ostavite komentar


Auto

Plivajući zamajac - sve što ste želeli da znate 10

Plivajući zamajac – sve što ste želeli da znate

Šta je plivajući zamajac? Kako radi plivajući zamajac i čemu služi i koliko traje? Koliko košta popravka ili reparacija plivajućeg zamajca i da li je moguća? Koja je cena novog plivajućeg zamajca? Koji su simptomi kvara plivajućeg zamajca?

Naslovna strana

Naslovna strana za 27. i 28. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.