Posle ovoliko pređenih kilometara, znatno je teže prodati automobil

Ostavite komentar


  1. Ја сам продао мој мерцедес 280 Е са 480.000 без проблема, све је било оригинално, само је измењен ауспуф.

  2. A kod nas najčešća kilometraža polovnih automobila je 170 000 km a u stvari 2 do 3 x veća,pogotovo kod dizela i ljudi kupuju..šta će

  3. Kupovao sam nedavno auto za ženu. Jedan prodavac kojeg sam upoznao preko prijatelja rekao mi je: „prijatelju, sve to što se uvozi kod nas prešlo je 300 000 km i više“, pa se, naravno kilometraža vraća. Obratite pažnju, najveći broj vozila u oglasima, prešao je 170 000 do 190 000 km, gotovo nikad preko 200 000 km.

  4. Kupio sam auto ovde nov, čekao boju 3 meseca, 2017 god.prešao do sada 19500km. Na letovanje avionom. Vozio po Srbiji i Beogradu.Redovno servisiran,garaža,vozim gde mi je potrpotrebno.To je to.

  5. „Prodaja pre nego što automobil pređe 50.000 do 60.000 kilometara u većini slučajeva je vaš najbolji izbor budući da opšte garancije mnogih proizvođača automobila istjiču oko te referentne vrednosti, a tada je često potrebno obaviti prvi krug značajnog održavanja.“

    Zasto bi prodavao auto star 18 meseci koliko mi treba da predjem 50k?! Da na njemu izgubim 40-50% vrednosti za to vreme! Ovo moze da vazi za nekog ko prelazi 5-6 hiljada kilometara godisnje (mada realno, cak ni za njega – sto bi bacao pare na nesto novo sto ne koristi). Ko to u redakciji planira da se ponovi sa nekim mladjim autom?

Ostavite komentar


Auto

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Nikolić, TV novinarka

List Danas je važniji nego ikada ranije. Kada ne bi bilo takvih novina, ne bismo ni znali kako prave novine treba da izgledaju.